۹:۵۸:۲۳ - چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
رییس ورزش و جوانان ارسنجان: ازدواج و اشتغال جوانان فارس مورد توجه دولت قرار گیرد
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارسنجان گفت: جوانان مهمترین قشر جامعه هستند از این رو مساله ازدواج و اشتغال به کار آنها باید مورد توجه هیات دولت قرار گیرد.   فلامرز عمادی، سه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در سفر رییس جمهوری به استان فارس، مسوولان این استان موارد مربوط به جوانان

81588825-6418485

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارسنجان گفت: جوانان مهمترین قشر جامعه هستند از این رو مساله ازدواج و اشتغال به کار آنها باید مورد توجه هیات دولت قرار گیرد.

 

فلامرز عمادی، سه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در سفر رییس جمهوری به استان فارس، مسوولان این استان موارد مربوط به جوانان را بیش از سایر مسائل مورد توجه قرار دهند تا بتوانیم از این فرصت برای حل مشکلات جوانان بهره لازم را ببریم.

 

وی افزود: جذب اعتبارات برای پروژه های نیمه تمام در حوزه ورزش یکی دیگر از خواسته های جامعه ورزش و جوانان ارسنجان در سفر دولت تدبیر و امید به فارس است.

 

عمادی در بخش دیگری از مطالب خود گفت: تکمیل سالن های ورزشی روستاهای شوراب،حسین آباد و احداث سالن چند منظوره علی آباد ملک و استخر ارسنجان آغاز شده است.

 

رییس جمهوری و هیات دولت در شانزدهمین سفر استانی، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری (نهم و دهم اردیبهشت) میهمان مردم فارس خواهند بود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر