۱۳:۳۸:۰۵ - چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
سرکشی از عشایر، اولویت پلیس شهرستان مرودشت
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت استان به همراه معاون بهداری استان، فرماندار و رئیس امور عشایر شهرستان از عشایر این منطقه سرکشی و دیدار کرد.   سرهنگ “دلاور القاصی مهر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: نیروی انتظامی همراه با سایر نهادها وارگان های دولتی طرح سرکشی از عشایر را در دستور

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت استان به همراه معاون بهداری استان، فرماندار و رئیس امور عشایر شهرستان از عشایر این منطقه سرکشی و دیدار کرد.

 

سرهنگ “دلاور القاصی مهر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: نیروی انتظامی همراه با سایر نهادها وارگان های دولتی طرح سرکشی از عشایر را در دستور کار قرار داده است که امنیت مطلوب را برای عشایر تامین کند.

 

وی افزود: عشایر در صحنه های مختلف انقلاب همواره درخشیده و با فرهنگ غنی خود همواره مدافع کشور بوده و در این راه حماسه آفریدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با تاکید بر مدنظر قرار دادن هشدارهای پلیسی در پیشگیری از سرقت دام و احشام عشایر، گفت: اگر عشایر و روستائیان نکات حفاظتی را در نگهداری احشام خود رعایت کنند، احتمال سرقت کاهش خواهد یافت.

 

در این دیدار معاون بهداری استان و شهرستان از تعدادی از خانواده های عشایر به صورت رایگان ویزیت نمودند و دارو رایگان در اختیار آنها قرار دادند.

 

گفتنی است در پایان این دیدار به مناسبت هفته معلم از معلمان عشایر برخی از مناطق اطراف مردوشت تقدیر و تشکر به عمل آمد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر