۲۰:۰۷:۴۹ - یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴
شناسایی هویت یکی از شهدای مرودشتی در زرقان
هویت دو شهید گمنام مدفون در شهر زرقان شیراز شناسایی شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران این بخش گفت: هویت این دو شهید گمنام پس از آزمایش های DNA توسط بنیاد حفظ آثار و مرکز تحقیقات ژنتیک کوثر، مشخص شد. سرگرد مجید علی پور افزود: این شهدا سال

IMG-20151212-WA0094 - Copy

هویت دو شهید گمنام مدفون در شهر زرقان شیراز شناسایی شد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران این بخش گفت: هویت این دو شهید گمنام پس از آزمایش های DNA توسط بنیاد حفظ آثار و مرکز تحقیقات ژنتیک کوثر، مشخص شد.


سرگرد مجید علی پور افزود: این شهدا سال ۱۳۹۰ تفحص و در بوستان آزادگان زرقان مدفون شده بودند.


وی اظهار داشت: در طول این سال ها این مکان معنوی تبدیل به میعادگاه عاشقان و دلدادگان شده و با ساخت یادمانی این محل تبدیل به یک مرکز فرهنگی و مذهبی برای اجرای برنامه های مختلف از جمله نماز جماعت، دعای کمیل، دعای ندبه دعای عرفه و سایر برنامه های مذهبی شده است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بخش زرقان افزود: پس از گذشت ۴ سال هویت این دو شهید به خانواده های آنان اطلاع داده شده است.


وی گفت: یکی از این شهدا شیرعلی بویر احمدی ۱۷ ساله از نورآباد ممسنی و دیگری سید حسن ساجدی اهل روستای گرم آباد مرودشت است.


علی پور ادامه داد: مراسم استقبال از خانواده های این دو شهید امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) در جوار قبور مطهر و با حضور مردم ولایت مدار بخش زرقان برگزار شد.


این شهدا در سن ۱۵ و ۱۷ سالگی در عملیات قدس ۳ به فیض شهادت نایل آمدند.

IMG-20151213-WA0008 - Copy


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر