۸:۰۰:۰۲ - سه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴
شورای آموزش و پرورش شهرستان مرودشت تشکیل جلسه داد
یکصدوشصت و ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مرودشت برگزار شد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، این جلسه نیز مانند گذشته راس ساعت مقرر و با حضور اکثر اعضا تشکیل و در مورد مسائل مختلف آموزشی و پرورشی بحث و تبادل نظر شد.   در ابتدای

IMG_8471

یکصدوشصت و ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مرودشت برگزار شد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، این جلسه نیز مانند گذشته راس ساعت مقرر و با حضور اکثر اعضا تشکیل و در مورد مسائل مختلف آموزشی و پرورشی بحث و تبادل نظر شد.

 

در ابتدای این جلسه مرتضی چراغی ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای مصوبات جلسه قبل ارائه داد.

مدیر آموزش و پرورش مرودشت در مورد آغاز فعالیت ها و اقدامات در راستای پروژه مهر سال جدید تحصیلی صحبت کرد. همچنین در مورد برگزاری دوره دانش افزایی دبیران مدارس غیردولتی و تاثیر این دوره در بهبود عملکرد این مدارس سخن گفت.

 

چراغی در ادامه از برگزاری “جشن سپاس” در سال تحصیلی جدید خبر داد. این جشن با هدف تجلیل از معلمان برتر مدارس که از نظر عملکردی دارای بالاترین امتیاز می باشند و نیز در جهت ایجاد انگیزه مضاعف در معلمان برگزار خواهد شد.

شورای آموزش و پرورش شهرستان مرودشت با ارائه گزارش میرزایی معاون آموزش متوسطه این اداره در مورد کنکور سراسری و رتبه های برتر کنکور و نیز گزارش داورپناه معاون پشتیبانی آموزش و پرورش در مورد ساخت و تکمیل طبقه دوم ساختمان این اداره ادامه یافت.

 

روزبهان میرزایی به رشد بالای ۲۰۰ درصدی قبولی کنکوری ها با رتبه برتر در کنکور سال ۹۴ نسبت به سال قبل اشاره کرد و دلیل آن را مواردی همچون تشکیل کمیته کنکور و آسیب شناسی آن، کلاس های آموزشی برای مشاوران، عمل به کتاب برنامه و توجه بیش از پیش دانش آموزان به دروس مدرسه و  کار در آموزشگاه و پرهیز از مراجعه به کلاس های غیرضروری بیرون دانست.

 

رتبه های برتر کنکور سراسری از ۴ رتبه در سال ۹۱ به ۴۸ رتبه در سال ۹۴ پیشرفت داشته است.

 

در بخش پایانی جلسه شورای آموزش و پرورش، زارع سرپرست فرمانداری شهرستان مرودشت ضمن جمع بندی مطالب سخنانی پیرامون مباحث مطرح شده بیان کرد.

 

وی با اشاره به وظیفه خطیرآموزش و پرورش در تعلیم وتربیت نسل نوپای ایران اسلامی، حوزه وسیع نفوذ این نهاد را موجب حساسیت دوچندان آن خواند.

 

رییس شورای آموزش و پرورش، “معلم” را تکیه گاه دانش آموز نام برد و تربیت نیروی انسانی کارآمد را هزینه بر دانست و ابراز امیدواری کرد شرایط آموزش و پرورش با برنامه ریزی دولت بهتر از قبل گردد.

 

یکصدوشصت وششمین جلسه شورای آموزش وپرورش مرودشت با تعیین سه مصوبه به کار خود پایان داد.

IMG_8474


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر