۷:۳۹:۵۵ - دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴
شورای شهردر انتخاب شهردار، متحد، مستقل و به دور از سلیقه های سیاسی عمل کند
امام جمعه مرودشت: شورای شهردر انتخاب شهردار، متحد، مستقل و به دور از سلیقه های سیاسی عمل کند ستاد نماز جمعه مرودشت- امام جمعه شهرستان مرودشت درخطبه های این هفته نماز جمعه گفت: شورای اسلامی شهرستان مرودشت، در انتخاب شهردار، متحد و به دور از هرگونه سیاسی کاری و سلیقه های جناحی، و به طور

IMG_159914

امام جمعه مرودشت: شورای شهردر انتخاب شهردار، متحد، مستقل و به دور از سلیقه های سیاسی عمل کند

ستاد نماز جمعه مرودشت- امام جمعه شهرستان مرودشت درخطبه های این هفته نماز جمعه گفت: شورای اسلامی شهرستان مرودشت، در انتخاب شهردار، متحد و به دور از هرگونه سیاسی کاری و سلیقه های جناحی، و به طور مستقل عمل کند.

حجت السلام و المسلمین قنبرعلی احمدی امام جمعه شهرستان مرودشت در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک فرا رسیدن “دهه ولایت” و نکوداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، تفسیر عینی و عملی آیات قرآن و کلمات نورانی امیرالمؤمنین علی (ع) در نهج البلاغه است.

وی بهترین الگو برای اداره کشور را، شیوه به کار رفته در دفاع مقدس هشت ساله خواند و گفت: مهمترین درسی که دفاع مقدس به مردم داد را می توان دعوت به ایمان راسخ، استقامت، وحدت، بصیرت و دشمن شناسی عنوان کرد.تاجاییکه قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی درسراسردنیا امروزحرف اول رامی زند.

خطیب جمعه مرودشت خاطر نشان ساخت: دشمنان درصدد هستند ما را در پای میز مذاکره تسلیم خود کنند و به همین دلیل باید مسئولان و ملت ما، حس دشمن شناسی خود را همواره قوی تر کنند.

حجت الاسلام احمدی افزود: ورود سفرا و تجارهای کشورهای محتلف خارجی به ایران اسلامی، قطعأ راهی برای نجات اروپا ازبحران اقتصادی موجود است و نباید اجازه دهیم این مسئله راهی برای تحمیل مشکلات آنها به کشور ما باشد بلکه باید بکوشیم در زمینه استفاده بهینه در سرمایه گذاری با آنها همکاری کنیم.

وی به بازدید بازرسان آژانس بین الملی از تأسیسات هسته ای نیز اشاره نمود و ابراز داشت: باید هوشیار باشیم تا این برنامه ها، سرنوشتی همچون بازرسی مراکز هسته ای کشور عراق و ترور دانشمندان ما را به دنبال نداشته باشد.

احمدی در ادامه ضمن تسلیت به مناسبت حادثه جانگداز مکه و منا اظهارداشت: متأسافانه عربستان و آل سعود، مقصر اصلی این حادثه می باشند و برای سران کشورهای عربی و آل سعود، مایه ننگ است که فقط در حال شعار دادن و تقویت گروه های تکفیری و القاعده و داعش و ترویج اسلام آمریکایی در منطقه بوده و جنایات بزرگی را در منطقه به اسم اسلام و قرآن مرتکب می شوند.

وی خطاب به مسئولین آل سعود گفت: شما ادعای قرار داشتن در میان قدرت های برتر دنیا را دارید ولی توان مدیریت کردن امنیت زایران را ندارید.

نماینده ولی فقیه در شهرستان مرودشت در ادامه سخنان خود، شورای اسلامی شهر را مجموعه ای دانست که بعنوان منتخبین مردم در جهت نظارت بر امور عمرانی شهر و انتخاب شهردارمی باشند و باید در انتخاب شهردار از هر گونه سیاسی کاری و سلقیه ای عمل کردن پرهیز کنند.

حجت الاسلام احمدی افزود: شورای شهر باید در فضای همدلی و وحدت کامل، به دور از هر گونه حاشیه، به طور مستقل فردی متخصص و متعهد را برای شهرداری انتخاب کنند زیرا اگر نتوانند به دلیل عدم تصمیم گیری مناسب شهردار انتخاب نمایند و از طرف استانداری برای مرودشت شهردار انتخاب کنند، بزرگترین توهین و بی حرمتی به مردم و خودتان می باشد.

شایان ذکراست که قبل ازخطبه های نمازجمعه، امیر سرتیپ دوم حشمت الله گودرزی فرماندهی پشتیبانی منطقه ۲ ارتش جمهوری اسلامی دراستان فارس و کهکیلویه و بویر احمد و سردار مسعود فتوت از فرماندهان دوران دفاع مقدس به ایراد سخن در باب دفاع مقدس پرداختند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر