۸:۵۵:۳۲ - دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴
صیانت از آرای مردم مهم‌ترین وظیفه هیئت‌های اجرایی/ دوری از سلایق شخصی و حزبی
فرماندار مرودشت صیانت از آرای مردم را مهم‌ترین وظیفه هیئت‌های اجرایی انتخابات دانست و گفت: با حفظ بی‌طرفی و امانت‌داری به وظایف قانونی و به‌دور از سلایق شخصی و حزبی طوری عمل کنیم تا حقی از کسی ضایع نشود.   خبرگزاری فارس – ماشاءالله حیدرزاده در کارگاه آموزشی هیئت‌های اجرایی که با حضور مدیرکل سیاسی و

13941005001024_PhotoA

فرماندار مرودشت صیانت از آرای مردم را مهم‌ترین وظیفه هیئت‌های اجرایی انتخابات دانست و گفت: با حفظ بی‌طرفی و امانت‌داری به وظایف قانونی و به‌دور از سلایق شخصی و حزبی طوری عمل کنیم تا حقی از کسی ضایع نشود.

 

خبرگزاری فارس – ماشاءالله حیدرزاده در کارگاه آموزشی هیئت‌های اجرایی که با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس، فرمانداران و بخشداران شهرستان‌ها و بخش‌های حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد بر اجرای دقیق قانون تأکید کرد.

 

وی صیانت از آرای مردم را مهم‌ترین وظیفه هیئت‌های اجرایی انتخابات دانست و اظهار داشت: با حفظ بی‌طرفی و امانت‌داری به وظایف قانونی و به‌دور از سلایق شخصی و حزبی طوری عمل کنیم تا حقی از کسی ضایع نشود.

 

حیدرزاده تعداد شعب اخذ رأی در این حوزه انتخابیه را ۲۳۴ شعبه اعلام کرد و افزود: بیش از چهار هزار و ۵۰۰ عامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و بازرسی در امر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، انتخابات در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد را برگزار می‌کنند.

 

فرماندار مرودشت به اهمیت برگزاری کلاس‌ها و نشست‌های توجیهی برای معتمدان هیئت‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: در راستای موارد قانونی و آئین‌نامه‌ها از نحوه ثبت‌نام تا پایان شمارش و اعلام نتیجه توضیحات لازم به شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها داده شد.

 

رئیس حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد تصریح کرد: در این حوزه انتخابیه ۴۴ مرد و هشت زن برای کسب کرسی مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرده‌اند که از این میان دو نفر دارای مدرک کارشناسی، ۴۴ کارشناسی ارشد و شش نفر دکترا هستند که نسبت به تعداد ثبت‌نام‌های دوره گذشته مجلس ۹۰ درصد رشد داشته است.

 

سیدیحیی هاشمی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس  در این نشست خواستار قانونمندی و تأمین سلامت از سوی مجریان امر برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه شد و گفت: قانون‌گرایی و التزام به اجرای قانون، امانت‌داری و پاسخگو بودن، رعایت اصل مردم‌سالاری، اعتقاد به رعایت اصل رقابت سالم و احترام به انتخاب مردم ازجمله اصولی است که باید سرلوحه تمام عوامل برگزاری انتخابات قرار گیرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر