۶:۳۳:۲۱ - سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳
طرح پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم‌خیز شهرستان مرودشت
اجرای طرح پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم‌خیز در سطح شهرستان مرودشت، در هفته گذشته شدت یافت.   به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ علی شیبانیان با اعلام این خبر گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز باهدف مبارزه با تهیه

2763987_870

اجرای طرح پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم‌خیز در سطح شهرستان مرودشت، در هفته گذشته شدت یافت.

 

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ علی شیبانیان با اعلام این خبر گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز باهدف مبارزه با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با همکاری پلیس‌های تخصصی و توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح این شهرستان به‌شدت اجرا شد.

 

وی ادامه داد: مأموران در اجرای این طرح از چند منزل خرده‌فروشان مواد مخدر بازرسی و موفق به کشف دو کیلو و ۸۱۵ گرم تریاک، دو گرم شیشه، ۱۳ گرم هروئین و ۱۸ گرم سوخته تریاک شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود: در اجرای این طرح‌ها و در یک ایست و بازرسی در یکی از روستاهای این شهرستان نیز مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری مأموران پاسگاه انتظامی ابرج موفق به کشف ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک کیلوگرم سوخته تریاک از یک خودرو پراید شدند. شیبانیان با اشاره به دستگیری ۲۵ نفر از تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز تصریح کرد: درمجموع چهار خودرو به همراه دو موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان مواد مخدر در این طرح توقیف شد.

 

رئیس پلیس شهرستان مرودشت تصریح کرد: دستگیرشدگان به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.

  1. جواد   آذر ۵, ۱۳۹۳  

    یعنی از فردا دیگه مواد گیرمون نمیاد؟ واقعا؟ جدی؟ بدبخت شدیم رفت…..


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر