۱۰:۲۰:۱۶ - چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
فرمانداری محترم! این رسم تجلیل از خبرنگاران نبود
به گزارش “پارس دشت”، جلسه شورای اداری روز دوشنبه بیستم مرداد ماه علاوه بر تودیع و معارفه معاون سیاسی فرماندار و چند تن از بخشداران، میزبان یک اتفاق مهم (حد اقل برای ما خبرنگاران) بود و آن هم مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان بود. مراسمی که برای اولین بار در شورای اداری اتفاق افتاده بود

lllllll
به گزارش “پارس دشت”، جلسه شورای اداری روز دوشنبه بیستم مرداد ماه علاوه بر تودیع و معارفه معاون سیاسی فرماندار و چند تن از بخشداران، میزبان یک اتفاق مهم (حد اقل برای ما خبرنگاران) بود و آن هم مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان بود. مراسمی که برای اولین بار در شورای اداری اتفاق افتاده بود و انتظار می رفت سنجیده و حساب شده برگزار گردد اما آن چه در عمل اتفاق افتاد تکرار همان داستان همیشگی عجله و کمبود وقت و بی احترامی به اصحاب خبر و رسانه بود.

 

صحبت های طولانی و ملال آور مسئولین حاضر، تعارفات بیش از حد و خسته کننده سخنرانان ، تمام وقت برنامه را به خود اختصاص داد تا هنگامی که نوبت به خبرنگاران رسید “کفگیر به ته دیگ بخورد” و زمانی برای تجلیل درست و حسابی از اصحاب رسانه باقی نماند.

 

همزمانی با اذان، بی اعتنایی و ترک سالن از سوی برخی مدعوین، همهمه و سرو صدای موجود در سالن نشان داد که روابط عمومی فرمانداری محترم و تصمیم گیرندگان برنامه فوق، زمان بندی مناسبی نداشته اند.

 

در رابطه با برنامه انجام گرفته چند نکته به چشم آمد که اسباب دلخوری اصحاب رسانه گردید:

 

۱٫ همزمانی این برنامه با مراسم تودیع و معارفه نزدیک به ۱۰ نفر مقام سیاسی و عمرانی شهرستان، آن هم از نوع مرودشتی که همیشه حرف برای گفتن دارند! یک اشتباه تاکتیکی بود که سبب کمبود وقت گردید.

 

۲٫ قرار دادن بخش تجلیل از خبرنگاران در انتهای برنامه اشکال دیگری بود که سبب رنجش خبرنگاران شد.

 

۳٫ عدم تخصیص وقت برای طرح مطالب خبرنگاران و فقدان مستمع برای خبرنگارانی که تمام ایام سال با صبوری شنونده و انعکاس دهنده مطالب مدیران شورای اداری هستند، دلیل دیگری بر رنجش اصحاب رسانه در این جلسه بود.

 

۴٫ و نکته پایانی این که اگر زمان بندی درستی انجام شده بود و هریک از سخنرانان به اندازه سخنرانی کرده بودند، زمان مناسب برای تجلیل از خبرنگاران باقی می ماند.

 

به هرحال مراسم تجلیل از خبرنگاران سال ۹۳ بصورت دست و پا شکسته در شورای اداری انجام گرفت تا خستگی به تن ما بماند و امیدمان به مراسم سال دیگر معطوف گردد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر