۹:۵۱:۵۱ - یکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴
فرماندار مرودشت، نیامده برگشت!
پارس دشت- نزدیک به ۵ ماه است که شهرستان مرودشت به دلیل استعفا و ترک منصب فرمانداری از سوی حسینی(با هدف شرکت در انتخابات حوزه نورآباد ممسنی) به وسیله سرپرست اداره می شود. سید محمدرسول زارع، معاونت سیاسی فرمانداری در حال حاضر سرپرست فرمانداری دومین شهرستان استان است.   شنیده ها حاکی از آن است

74538_135

پارس دشت- نزدیک به ۵ ماه است که شهرستان مرودشت به دلیل استعفا و ترک منصب فرمانداری از سوی حسینی(با هدف شرکت در انتخابات حوزه نورآباد ممسنی) به وسیله سرپرست اداره می شود. سید محمدرسول زارع، معاونت سیاسی فرمانداری در حال حاضر سرپرست فرمانداری دومین شهرستان استان است.

 

شنیده ها حاکی از آن است که طی ماه های اخیر، گزینه های مختلفی از سوی نماینده و یا استاندار محترم فارس معرفی گردیده اند که هریک بنا به دلایلی نتوانسته اند این جایگاه مهم و تأثیرگذار را به دست آورند.

 

آخرین گزینه ای که نام او در فضای سیاسی شهرستان شنیده شد، ماشاءالله حیدرزاده، فرماندار شهرستانهای گناوه و تنگستان در دولت خاتمی بود.

 

وی که اصالتأ بوشهری است قرار بود صبح یکشنبه ۳ آبان ماه به عنوان فرماندار جدید مرودشت معارفه شود. این خبر موجی از شادی را در میان اصلاح طلبان شهرستان ایجاد کرد اما این شادی دیری نپایید و خبر رسید که مراسم معارفه بنا به دلایلی لغو گردیده است.

 

دلایل تعویق یا لغو احتمالی این معارفه هنوز روشن نشده است.

ml455b0z


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر