۱۶:۳۰:۱۸ - چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴
فرماندار مرودشت: “امنیت” در چارچوب قانون به وجود می‌آید
فرماندار مرودشت، قانون را پیش‌زمینه امنیت دانست و بر اجرای دقیق قانون در جریان انتخابات پیش‌رو تاکید کرد.   ه گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، ماشاءالله حیدر‌زاده در دیدار فرمانده، معاونان و مدیران منطقه انتظامی شهرستان مرودشت با وی ضمن تبریک میلاد سراسر نور حضرت ختمی‌مرتبت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) از

13941005001024_PhotoA

فرماندار مرودشت، قانون را پیش‌زمینه امنیت دانست و بر اجرای دقیق قانون در جریان انتخابات پیش‌رو تاکید کرد.

 

ه گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، ماشاءالله حیدر‌زاده در دیدار فرمانده، معاونان و مدیران منطقه انتظامی شهرستان مرودشت با وی ضمن تبریک میلاد سراسر نور حضرت ختمی‌مرتبت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) از امنیت به‌عنوان پیش‌نیاز آسایش و آرامش و نیاز انکارناپذیر بشر یاد کرد و اظهار داشت: رشد و توسعه جوامع بشری در ابعاد گوناگون در سایه امنیت محقق می‌شود.

 

فرماندار مرودشت رمز موفقیت در امور را ایجاد امنیت عنوان و اضافه کرد: امنیت در چارچوب قانون و وحدت بین سلایق، گروه‌ها و گرایش‌های سیاسی و اجتماعی به‌دست می‌آید.

 

وی از صنعت گردشگری و توریسم به‌عنوان مهم‌ترین منبع درآمد و موتور توسعه و ایجاد اشتغال یاد کرد و بابیان اینکه شهرستان مرودشت به لحاظ گردشگری جایگاه و رتبه جهانی و بین‌المللی دارد بیان داشت: اگر از سرمایه‌گذاری دعوت شود که با توجه به ظرفیت‌ها و بسترهای زیرساختی در این شهرستان سرمایه‌گذاری کند نخستین مطالبه وی امنیت و بعد هماهنگی بین دستگاهی است.

 

حیدرزاده خواستار مدیریت واحد در اداره امور گردشگری در این شهرستان شد و افزود: تعدد مدیریت در اداره میراث فرهنگی در این شهرستان باعث شده اداره امور به‌صورت قانونمند و هدفمند انجام نگیرد که در همین مورد اقداماتی صورت گرفته که اجرایی خواهد شد.

 

وی از انتخابات به‌عنوان سرمایه ارزشمند و عامل اقتدار و عظمت و شکوه کشور یاد و تصریح کرد: با توجه به رقابت‌های جدی انتخابات در شهرستان مرودشت همگان باید تلاش کنیم که خطایی سر نزند و بااطلاع و علم کافی و رصد کردن اطلاعات از رأی مردم با دل‌وجان محافظت کنیم.

 

رئیس ستاد حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد اصلی‌ترین وظیفه مجریان انتخابات را عمل به قانون عنوان کرد و به نقش نیروهای امنیتی و انتظامی در اجرای صحیح انتخابات پرداخت و اذعان داشت: عمل به قانون و پرهیز از هرگونه سلیقه‌ و دیدگاه‌های شخصی و جناحی می‌تواند ضمن برگزاری یک انتخابات سالم به انتخاب فرد اصلح از سوی مردم منجر شود.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر