۶:۳۴:۴۶ - جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳
فرماندار مرودشت تأکید کرد: لزوم ارتقای سطح رسانه‌های آموزشی
فرماندار مرودشت بر لزوم ارتقای سطح رسانه‌های آموزشی تأکید کرد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی عصر امروز در یکصدوپنجاه و هفتمین نشست شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان که با حضور اعضا و در سالن جلسات اداره آموزش‌وپرورش مرودشت برگزار شد به تبیین و نقش آموزش ‌و پرورش در توسعه نظام علمی

13930730000688_PhotoA

فرماندار مرودشت بر لزوم ارتقای سطح رسانه‌های آموزشی تأکید کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی عصر امروز در یکصدوپنجاه و هفتمین نشست شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان که با حضور اعضا و در سالن جلسات اداره آموزش‌وپرورش مرودشت برگزار شد به تبیین و نقش آموزش ‌و پرورش در توسعه نظام علمی و فرهنگی جامعه پرداخت و اظهار داشت: برونداد نظام آموزشی به‌ عنوان یک زیرساخت نرم‌افزاری و فکری باید به تربیت نسل شایسته و کارآمد و توسعه علمی کشور منتهی شود.

 

وی اضافه کرد: زمانی این راهبرد و هدف نهایی را در آموزش ‌و پرورش به‌عنوان فصل و درک مشترک ایجاد کردیم باید قوه جهت‌گیری‌ها در همین راستا متمرکز شود.

 

فرماندار مرودشت از دانش‌آموزان اردوی راهیان نور به‌عنوان سفیران معنوی مدارس یاد کرد و گفت: اردوهای راهیان نور فرصت بسیار ارزشمندی است تا بخش بسیار کوچکی از رشادت‌های فرزندان این آب‌وخاک در جریان هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن نمایش داده شود و انتظار می‌رود متولیان امر به نحوی برنامه‌ریزی کنند که این اردوها به معنای واقعی دارای پیوست فرهنگی قبل و بعد از اعزام باشد.

 

رئیس شورای آموزش ‌و پرورش مرودشت تصریح کرد: حفظ امنیت و سلامت برای این دانش‌آموزان یک اصل است و مسئولان امر رعایت کامل ایمنی وسایل حمل‌ونقل را مدنظر و پایش مستمر قرار دهند.

 

حسینی، هوشمندسازی مدارس را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به تأثیر مثبت آن در امر یادگیری خواستار مشارکت مردم و خیران در این زمینه شد و اذعان داشت: هوشمندسازی مدارس یک فرآیند و ضرورت اجتناب‌ناپذیر برای نظام آموزشی ما است، از این‌رو برای گذر از شیوه یادگیری سنتی باید به سمت ارتقای رسانه‌های آموزشی برای یادگیری بهتر برویم.

 

وی در پایان یادآور شد: درس‌پژوهی به نحوه تفکر دانش‌آموزان، مشارکت آن‌ها در کلاس و فرآیند یاددهی  کمک می‌کند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر