۱۹:۵۰:۴۳ - یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
فرماندار مرودشت دهیار افتخاری روستای ده‌چاشت شد
فرماندار شهرستان مرودشت در جمع اهالی روستای محروم ده‌چاشت خود را دهیار افتخاری این روستا معرفی کرد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی به همراه چند تن از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌منظور بررسی مشکلات روستای ده‌چاشت بخش مرکزی به این روستا سفر کرد و در جمع اهالی اظهار داشت: وظیفه

13910328000004_PhotoA

فرماندار شهرستان مرودشت در جمع اهالی روستای محروم ده‌چاشت خود را دهیار افتخاری این روستا معرفی کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی به همراه چند تن از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌منظور بررسی مشکلات روستای ده‌چاشت بخش مرکزی به این روستا سفر کرد و در جمع اهالی اظهار داشت: وظیفه مدیران این است که دردمندانه به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

 

وی بیان داشت: پنج‌بار حضور مسئولان در محروم‌ترین روستای این شهرستان نشان‌دهنده جهت‌گیری مسئولان نظام نسبت به حل مشکلات مناطق محروم است.

 

حسینی شأن مسئولان را اولویت خدمتگزاری در مناطق محروم دانست و گفت: مردم این منطقه با توجه به وابستگی شدید به اقتصاد کشاورزی در شرایط بحران خشک‌سالی کنونی باید تغییر معیشت دهند و مسئولان زمینه این تغییر معیشت را با آموزش و هدایت و بسترسازی فراهم کنند.

 

در این جلسه مسائل و مشکلات مسکن روستایی، ورزش، تسهیلات معیشتی مددجویان، کشاورزی و فرهنگی موردبررسی قرار گرفت و به دلیل وضعیت خاص این روستا فرماندار خود مسئولیت پیگیری مسائل و مشکلات آنان را به‌عنوان دهیار افتخاری به‌عهده گرفت.

 

به گزارش فارس، روستای ده‌چاشت دارای ۴۵ خانوار است که دلیل خشک‌سالی غالب خانوارهای آن زیر پوشش کمیته امداد قرارگرفته و اراضی آنان ظرف چند سال اخیر بی‌مصرف شده است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر