۱۳:۰۹:۲۴ - جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴
فرمانده سپاه مرودشت: بسیج، مستحکم ترین سد در مقابل نفوذ دشمنان است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مرودشت گفت: بسیج مستحکم ترین سد در مقابل نفود دشمنان است و آنان باید بدانند که بسیجیان مخلص همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و در تمام صحنه ها حضور مستمر خواهند داشت.    ایرنا- سرهنگ علی محمد محمدی، همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مرودشت گفت: بسیج مستحکم ترین سد در مقابل نفود دشمنان است و آنان باید بدانند که بسیجیان مخلص همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و در تمام صحنه ها حضور مستمر خواهند داشت.

 

 ایرنا- سرهنگ علی محمد محمدی، همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام (ره) در جمع بسیجیان شهرستان مرودشت اظهار کرد: پس از گذشت ۳۶ سال از فرمان بنیانگذاری جمهوری اسلامی برای تشکیل این نهاد ارزشی، شعار اصلی بسیج همچنان استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم، جور و فساد است.

وی افزود: بسیج ضمن تجدید بیعت با آرمان های ارزشمند نظام، امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، پیوسته برای تحقق اهداف متعالی این نظام تلاش می کند.

محمدی ادامه داد: هم اینک یک هزار و ۸۰۰ حلقه صالحین بسیج با برخورداری از ۸۰ مربی در این شهرستان فعال است.

امام جمعه مرودشت نیز در این آیین گفت: امروزه اندیشه و تفکر بسیجی ملت قهرمان ما، منطقه خاور میانه را فرا گرفته و موجب شده جریان های تکفیری تا دل اروپا عقب نشینی کنند.

حجت الاسلام قنبرعلی احمدی بیان کرد: هر جا و هر منطقه که بسیجیان حضور دارند دشمنان نظام هیچ حرکتی نمی توانند انجام دهند.

وی، خطاب به بسیجیان حاضر در این آیین گفت: شما باید به خود ببالید که درکانون های بسیجی برای این نظام خدمت می کنید و با انسجام و همبستگی که در بین شما وجود دارد تردید نداشته باشید که آمریکا و مستکبران عالم هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

امام جمعه مرودشت، همچنین از مسئولان این شهرستان خواست با توجه به ظرفیت های بالای جوانان بسیجی، برای تحقق عینی اقتصاد مقاومتی از وجود آنها در این زمینه بهره گیرند.

احمدی در بخش دیگری از مطالب خود گفت: انتظار داریم مسئولان برای مبارزه با آسیب های اجتماعی و ترویج استفاده از کالاهای داخلی در بین مردم تلاش بیشتری داشته باشند و همچنین با توجه به انتخابات پیش رو در قالب های جناحی و سلیقه ای گرفتار نشوند.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ۹۴ برگزار خواهد شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر