۱۵:۴۱:۰۳ - چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
فرمانده نیروی انتظامی مرودشت خبر داد: سارقان به عنف در چنگ قانون
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از شناسایی و دستگیری سارقان به عنف خودرو در کمتر از دو ساعت خبر داد.   باشگاه خبرنگاران- سرهنگ القاصی مهر گفت: ماموران پاسگاه رامجرد از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از یک فقره سرقت به عنف یک دستگاه نیسان در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان مطلع و بلافاصله

alghasi

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از شناسایی و دستگیری سارقان به عنف خودرو در کمتر از دو ساعت خبر داد.

 

باشگاه خبرنگاران- سرهنگ القاصی مهر گفت: ماموران پاسگاه رامجرد از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از یک فقره سرقت به عنف یک دستگاه نیسان در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان مطلع و بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

 

وی افزود: ماموران باحضور در محل و پس از تحقیقات اولیه و بکار گیری منابع خبری موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان در یکی از روستاهای همجوار شده و برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت ادامه داد: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری سارقان و کشف خودروی سرقتی از مخفیگاه آنان شدند که خودرو را به پارکینگ انتقال وسارقان را جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

 

سرهنگ القاصی مهر خاطر نشان کرد: این سارقان که دو نفر به نام های “ ع- خ”و”ح- الف” می باشند به بهانه ی انتقال احشام، راننده خودرو را به یکی از محورهای مواصلاتی روستایی برده و سپس با ضرب وشتم وی وانت نیسان را سرقت واز محل متواری شده بودند.

 

وی به مردم هشدار داد: چنانچه فردی با پیشنهاد وجه غیر متعارف ،تقاضای دربست اتومبیلتان به محل های خارج از شهر را داشت تا قبل از شناسایی کامل وی از انجام این کار خودداری کنید، در پایانه های مسافربری به خودروهای مسافربر متفرقه اعتماد نکنید و بنا به درخواست مسافران و افرادی که اتومبیلتان را دربست نموده اند، از مسیر اصلی به خصوص شب ها خارج نشوید.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر