۹:۳۶:۵۷ - چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴
فرمانده نیروی انتظامی مرودشت: شهدا سرمایه های گرانبهای انقلاب و مظهر صبر و استقامت
فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت” شهدا را سرمایه های گرانبهای انقلاب دانست که مظهر صبر و استقامت هستند.   باشگاه خبرنگاران جوان– سرهنگ دوم “دلاور القاصی مهر” در حاشیه دیدار با خانواده شهید “محمدناصر مردانه” با اشاره به این که شهدا  مظهر صبر و استقامت هستند، گفت: وظیفه همه ی ماست که از دستاوردهای این انقلاب

3870075_428

فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت” شهدا را سرمایه های گرانبهای انقلاب دانست که مظهر صبر و استقامت هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سرهنگ دوم “دلاور القاصی مهر” در حاشیه دیدار با خانواده شهید “محمدناصر مردانه” با اشاره به این که شهدا  مظهر صبر و استقامت هستند، گفت: وظیفه همه ی ماست که از دستاوردهای این انقلاب که شهدا با خون خود آن را آبیاری کرده و تنومند ساخته اند، پاسداری کنیم.

 

وی با دلجویی از مادر شهید “محمد ناصر مردانه” با بیان رشادت ها و ایثارگری های این شهید از مادر وی که چنین فرزندانی را تربیت و به اسلام هدیه کرده است، تقدیر و تشکر کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت”  عیادت، سرکشی و دلجویی از خانواده های معظم شهدا را وظیفه ی خود و همه ی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: این گونه سرکشی ها مایه ی دلگرمی و قوت قلب مادران و پدران شهیدان می باشد و عزم آنان را جهت خدمت رسانی جدی تر می کند.

 

حجت الاسلام” انصاری” رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان “مرودشت” نیز در این دیدار امنیت و آرامش امروز مدیون شهدا و صبوری خانواده های شهدا دانست و گفت: بزرگترین مسئولیتی که بر دوش ما است ادامه دادن مسیر این عزیزان و ابراز قدردانی و همدردی با خانواده های معظم شهدا است که اگر شهدا نبودند عزت و افتخاری هم وجود نداشت.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر