۶:۴۲:۰۵ - پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳
فرهادی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسنجان: تشکیل تعاونی راهکاری برای حمایت از مددجویان کمیته امداد است
جلسه ای با حضور فرهنگ فرهادی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امیدی مدیر جهاد کشاورزی، شهریاری مدیر کمیته امداد،رشیدی رئیس فنی و حرفه ای و عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان ارسنجان در محل کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار گردید.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از  روابط عمومی اداره تعاون، کار و

untitled

جلسه ای با حضور فرهنگ فرهادی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امیدی مدیر جهاد کشاورزی، شهریاری مدیر کمیته امداد،رشیدی رئیس فنی و حرفه ای و عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان ارسنجان در محل کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار گردید.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از  روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسنجان، فرهنگ فرهادی در این جلسه گفت: متاسفانه بسیاری از مدد جویان که از کمیته امداد وام اشتغال به کار می گیرند به اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی مراجعه کرده و اعلام می دارند که ما بیکار هستیم و دولت تا کنون هیچگونه خدماتی را به ما ارائه نداده است حال آنکه با ایجاد تعاونی می توان به نحو مطلوب از ظرفیت‌های این افراد بهره برداری کرد.

 

وی گفت: در این جلسه مقرر شد تمام افرادی که از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت اخذ تسهیلات به بانک معرفی می گردند، حتما از طریق کاریابی ثبت نام و از لیست بیکاران حذف شوند تا نرخ واقعی بیکاری مشخص گردد.

 

وی افزود: همچنین مقرر گردید کمیته امداد تمامی متقاضیان تحت پوشش را با اولویت افراد تحصیل کرده دانشگاهی، ابتدا جهت تشکیل تعاونی به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان راهنمایی نماید و در صورتیکه این افراد حاضر به تشکیل تعاونی گردند،تحت پوشش کمیته قرار نگیرند.

 

فرهادی افزود: مقرر گردید در جلسه ای که با حضور شوراهای اسلامی و دهیاری در سه دهستان مربوط جهت تشکیل تعاونی ها  برگزار می گردد ادارات جهاد کشاورزی، کمیته امداد و اداره ورزش و جوانان حضور بهم رسانند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر