۱۹:۰۳:۴۴ - دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
قدردانی امام جمعه، فرماندار و نماینده مرودشت از حضور مردم در ۲۲ بهمن
به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی فرمانداری مرودشت، در پی حضور گسترده مردم شریف  شهرستان مرودشت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، جمعی از مسئولین این شهرستان در پیامی، از آنها قدردانی نمودند. متن این پیام به شرح زیر می باشد:   بسم الله الرحمن الرحیم   مردم بصیر وحماسه آفرین شهرستان مرودشت سلام علیکم؛

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی فرمانداری مرودشت، در پی حضور گسترده مردم شریف  شهرستان مرودشت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، جمعی از مسئولین این شهرستان در پیامی، از آنها قدردانی نمودند. متن این پیام به شرح زیر می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مردم بصیر وحماسه آفرین شهرستان مرودشت

سلام علیکم؛

«حضور تاریخی و سرنوشت ساز شما در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن که برخاسته از اعتقاد اسلامی و ادای دین به آرمان های امام راحل و شهیدان بود، یک بار دیگر برگ زرینی بر کارنامه در خشان شما مردم ارزشمند در صیانت از انقلاب اسلامی افزود.

دشمنان انقلاب و ملت که با تمامی شیوه های ممکن طی ۳۵ سال اخیر، تهاجم گسترده ای را در حوزه های مختلف به ویزه در قالب تحریم های فراگیر علیه این ملت، با هدف شکستن شکوه و حضور مردم در دفاع از انقلاب اسلامی بکار گرفته اند، این بار نیز پاسخی قاطع و دندان شکن در رد تأثیر حربه های خود دریافت نمودند که الحق دریای خروشان ملت در شرایط حساس، به چیزی جز معجزه خداوند در عنایت به این انقلاب شباهت ندارد و این حضور نعمتی بزرگ بر مسئولین در ارتقاء سطح خدمتگزاری و درک عظمت بیشتر مردم است.

اینجانبان برخود فرض می دانیم از حضور پرصلابت شما مردم صادق و ولایتمدار که در لبیک به آرمان های امام راحل و ندای رهبر عظیم الشأن حماسه آفریدید، صمیمانه تقدیر وتشکر نمائیم و از خداوند منان، سلامتی و عزت برای شما مردم بزرگوار و توفیق خدمت مسئولین نظام در پاسخ به پایمردی ونجابت شما را مسئلت داریم.»

 

                                                            والسلام

امام جمعه، نماینده و فرماندار شهرستان مرودشت


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر