۴:۱۸:۴۹ - یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
قدردانی مسئول کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته از میزبانی مرودشت
مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته سبک های کنترلی در رده نوجوانان، جوانان و امید به میزبانی شهر مرودشت برگزار گردید.   محمد علی زمانی رئیس سازمان لیگ کشور در گفت گو با خبرنگار سلام مرودشت، تعداد تیم های اعزامی به این سری از مسابقات را ۲۵ تیم شامل تیم های استانی، بسیج، نیروی انتظامی، توابع

IMG_1278-1024x682

مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته سبک های کنترلی در رده نوجوانان، جوانان و امید به میزبانی شهر مرودشت برگزار گردید.

 

محمد علی زمانی رئیس سازمان لیگ کشور در گفت گو با خبرنگار سلام مرودشت، تعداد تیم های اعزامی به این سری از مسابقات را ۲۵ تیم شامل تیم های استانی، بسیج، نیروی انتظامی، توابع تهران و کمیته فنی مساجد عنوان کرد و ابراز داشت: بالغ بر ۸۵۰ نفر شرکت کننده در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

 

وی ادامه داد: نفرات برگزیده این مسابقات و نفراتی که به تشخیص مربیان، به تیم ملی دعوت شوند، به مسابقات سال آینده نوجوانان، جوانان و امید جاکارتا اعزام خواهند شد.

 

مسئول کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته را سطح مسابقات را خوب توصیف کرد و ابراز داشت: میزبانی مرودشت غیر قابل تصور و در حد عالی برگزار شد.

 

وی در پایان از زحمات شبانه روزی  مجموعه کاراته مرودشت و اداره ورزش و جوانان این شهرستان تشکر و قدر دانی کرد.

IMG_1806

محمدرضا عبدالمحمدی سرمربی تیم های ملی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال ایران نیز در گفت و گو با خبرنگار سلام مرودشت، سطح مسابقات را به دلیل انتخاب اعضای تیم ملی، بالا دانست و عنوان داشت: هدف این مسابقات، شناسایی افراد مستعدی است که در آینده تیم بزرگسالان را تشکیل خواهند داد.

 

وی از ریزش نفرات انتخابی حداقل در هر وزن ۳نفر خبر داد و افزود: برای افراد نهایی چند سفر تداراکاتی قبل از مسابقات انجام خواهیم داد و در نهایت یک نفر را انتخاب خواهیم کرد .

 

سرمربی تیم ملی نزدیک ترین مسابقات را مسابقات جاکارتا دانست و افزود: از میزبانی این دوره از مسابقات تشکر می کنم.

 

شایان ذکر است تیم های گیلان، تهران و کرمانشاه در مجموع عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

  1. حسین بزرگو   اسفند ۱۸, ۱۳۹۳  

    سلام
    من سایت ها رو مرتب چک میکنم چرا نصف خبر نزدید؟؟؟


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر