۱۰:۴۱:۵۱ - سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
کسب عنوان نهم لیگ حاصل تلاش نماینده مرودشت در لیگ فوتبال کشور
مسابقات لیگ دسته سه کشور به پایان رسید و تیم پویندگان تلاش مرودشت در رده نهم قرار گرفت.   به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، تیم مقاومت تهران از حضور در فینال لیگ دسته سوم فوتبال کشور مقابل کارا شیراز انصراف داد و عنوان قهرمانی لیگ به تیم کارا شیراز رسید.   رقابت‌های لیگ دسته

مسابقات لیگ دسته سه کشور به پایان رسید و تیم پویندگان تلاش مرودشت در رده نهم قرار گرفت.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، تیم مقاومت تهران از حضور در فینال لیگ دسته سوم فوتبال کشور مقابل کارا شیراز انصراف داد و عنوان قهرمانی لیگ به تیم کارا شیراز رسید.

 

رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور با حضور ۲۴ تیم در دو گروه شمال و جنوب برگزار شد که در گروه شمال تیم مقاومت تهران عنوان نخست را کسب کرد و در گروه جنوب که تیم‌هایی ازجمله برق شیراز، شهرداری فیروزآباد، تلاش مرودشت و کارا شیراز حضور داشتند، تیم کارا با اقتدار و کسب ۴۷ امتیاز عنوان نخست گروه جنوب را به‌دست آورد و به دیدار پایانی برای کسب جام قهرمانی راه یافت.

 

بازی فینال لیگ دسته سوم با انجام قرعه‌کشی قرار شد به میزبانی شیراز سه‌شنبه نوزدهم خردادماه جاری برگزار شود که با انصراف تیم مقاومت این بازی لغو شد و تیم کارا شیراز عنوان قهرمانی را به‌دست آورد.

 

تیم برق شیراز عنوان چهارم، شهرداری فیروزآباد مقام هفتم و تلاش مرودشت نیز عنوان نهم گروه جنوب را کسب کرده و فصل آینده نیز در رقابت‌های لیگ دسته سوم حضور خواهند داشت.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر