۵:۴۰:۱۲ - چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳
لزوم سرعت‌بخشی به امور ارباب رجوع در اداره‌های مرودشت
فرماندار مرودشت بر لزوم سرعت‌بخشی به امور ارباب رجوع در اداره‌های مرودشت تأکید کرد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی  در کارگاه آموزشی کارکنان جدیدالاستخدام اداره‌کل امور مالیاتی استان فارس که به‌منظور آشنایی با نظام‌های دولتی و اداری در سالن حافظ دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد شاخص ارتقای رضایتمندی

13900719084540_PhotoA

فرماندار مرودشت بر لزوم سرعت‌بخشی به امور ارباب رجوع در اداره‌های مرودشت تأکید کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی  در کارگاه آموزشی کارکنان جدیدالاستخدام اداره‌کل امور مالیاتی استان فارس که به‌منظور آشنایی با نظام‌های دولتی و اداری در سالن حافظ دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد شاخص ارتقای رضایتمندی و تکریم ارباب‌رجوع را یکی از مصادیق کارآمدی نظام اداری عنوان کرد و اظهار داشت: از دیدگاه اسلام انسان دارای کرامت خاصی است و تکریم عزیزترین مخلوق خداوند به‌عنوان جامعه هدف در مراجعات یک اقدام مقدس محسوب می‌شود و حوائج و مطالبات آنان به تعبیر امام حسین (ع) نعمتی است که باید شکرانه آن صبر و سعه‌صدر در پاسخگویی و رفع مشکلات باشد.

 

وی، رعایت سه اصل سرعت، دقت و صحت را در مراجعات مردم عوامل اصلی در تکریم ارباب‌رجوع دانست و بیان داشت: شفاف‌سازی در خدمات قابل‌ ارائه، بهره‌گیری از شیوه‌های مجاز و آشکار برای اطلاع‌رسانی به مردم، تحقق منشور خدمات ادارات، مهندسی و بهینه‌سازی روش‌های جدید و اعمال تشویق و تنبیه مبتنی بر نظرسنجی‌های مستمر و برون‌سپاری خدمات دستگاه‌های اجرایی و ایجاد دولت الکترونیک را گام‌های اساسی و عملی در تکریم ارباب‌رجوع عنوان کرد.

 

به گزارش فارس، ۷۸ نفر از نیروهای جدیدالاستخدام اداره کل امور مالیاتی استان فارس در این کارگاه آموزشی حضور داشتند و مباحثی از جمله آشنایی با ساختار نظام دولت جمهوری اسلامی ایران، آشنایی با مأموریت‌ها و ساختار محل خدمت، قانون مدیریت خدمات کشوری، فرهنگ سازمانی و ارتباط مؤثر در سازمان، کار تیمی و حل مسئله، اخلاق حرفه‌ای مبتنی بر آموزه‌های اسلامی در نظام اداری و اخلاق حرفه‌ای را فرا گرفتند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر