۴:۱۴:۲۹ - دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
مجتمع فرهنگی مذهبی شهرستان مرودشت احداث می‌شود
مدیرکل تبلیغات استان فارس گفت: همزمان با دهه فجر کلنگ ساخت مجتمع فرهنگی مذهبی شهرستان مرودشت در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع به زمین زده می‌شود.    حجت‌الاسلام سیّد ولی‌الله محمودی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس در دهه فجر امسال اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی

139307272054463613879223

مدیرکل تبلیغات استان فارس گفت: همزمان با دهه فجر کلنگ ساخت مجتمع فرهنگی مذهبی شهرستان مرودشت در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع به زمین زده می‌شود.

 

 حجت‌الاسلام سیّد ولی‌الله محمودی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس در دهه فجر امسال اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی را در دستور کار دارد که افتتاح اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رستم و کلنگ‌زنی ساخت مجتمع فرهنگی مذهبی شهرستان مرودشت از مهم‌ترین برنامه‌های این دهه است.

 

وی با بیان اینکه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در راستای تبیین اهداف انقلاب ۱۰ گفتمان دینی با موضوع انقلاب در شیراز برگزار می‌شود، افزود: ۵ دوره از گفتمان‌های دینی در دانشگاه شیراز و برای استادان این دانشگاه و ۵ دوره نیز در دبیرستان‌های شیراز برگزار می‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مبلغان کانون‌های فرهنگی و مذهبی در دهه فجر، خاطرنشان کرد: این دوره‌ها با عنوان آسیب‌شناسی فرهنگی اجتماعی و فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام محمودی‌نژاد با بیان اینکه در دهه فجر امسال کارگاه‌های آموزش پیشگیری از اعتیاد در سه دوره برای روحانیون و بانوان فعال حوزه فرهنگی برگزار می‌شود، تصریح کرد: کارگاه آموزش عمومی و تخصصی قرآن ویژه دهه فجر نیز توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر