۷:۱۰:۲۶ - سه شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۴
مردم ارسنجان در تدارک سفره ۱۰۰۰۰ نفری نذر حضرت زهرا (س)
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان ارسنجان، ارسن نیوز: همچون چند سال گذشته به همت تعدادی از مردم ارسنجان به خصوص جوانان، سفره نذر عمومی، در سال روز شهادت حضرت فاطمه(س) گسترده خواهد شد. تدارک این سفره نذری از چند روز پیش آغاز شده است. سفره ای که تعداد زیادی از مردم با کمک های

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان ارسنجان، ارسن نیوز: همچون چند سال گذشته به همت تعدادی از مردم ارسنجان به خصوص جوانان، سفره نذر عمومی، در سال روز شهادت حضرت فاطمه(س) گسترده خواهد شد.

تدارک این سفره نذری از چند روز پیش آغاز شده است. سفره ای که تعداد زیادی از مردم با کمک های نقدی از صد تومان تا چند صد هزار تومان در آن سهیم اند. همه برای پذیرایی دعوت اند به خصوص خواهران و در تدارک برپایی آن تعداد زیادی از مردم، از خردسالان تا کهنسالان شرکت دارند.

امسال نیز در برپایی این سفره، برای پذیرایی از حداقل ۱۰۰۰۰ نفر  برنامه ریزی شده است که ان شاالله در ظهر ۴ فروردین ماه پس از عزاداری سال روز شهادت حضرت زهرا(س) در تپه نورالشهدای ارسنجان و شب ۵ فروردین در مصلای نماز جمعه گسترانده خواهد شد.

مردم عزیز که علاقه مند هستند با توسل به بی بی دوعالم، در این اقدام معنوی به هر اندازه سهیم شوند، می توانند کمک های ترجیحاً نقدی خود را به صندوق های مستقر در مسجد جامع واریز نمایند و یا از صبح سه شنبه با حضور در خیابان سعیدیه در عملیات پخت غذا مشارکت نمایند.

مراسم عزاداری سال روز شهادت حضرت فاطمه(س) از مقابل مصلای نماز جمعه آغاز و به سمت مدفن شهدای گمنام ادامه خواهد یافت.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر