۸:۲۶:۱۹ - یکشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۴
مرودشت، آماده استقبال از مهمانان نوروزی
ستاد اسکان مهمانان نوروزی ۹۴ با مدیریت آموزش و پرورش  مرودشت، آماده پذیرایی از مهمانان شده است.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، این تشکیلات هرساله با مدیریت مستقیم آموزش و پرورش مرودشت و نظارت و همکاری فرمانداری شهرستان و دیگر ارگان ها با ساماندهی مدارس شهر و

IMG_2816

ستاد اسکان مهمانان نوروزی ۹۴ با مدیریت آموزش و پرورش  مرودشت، آماده پذیرایی از مهمانان شده است.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، این تشکیلات هرساله با مدیریت مستقیم آموزش و پرورش مرودشت و نظارت و همکاری فرمانداری شهرستان و دیگر ارگان ها با ساماندهی مدارس شهر و روستا و اماکن تحت مدیریت خود، از مهمانان نوروزی پذیرایی می نماید.

 

در مراسم افتتاح ستاد اسکان مهمانان نوروزی۹۴ شهرستان مرودشت، فرماندار شهرستان و معاونین فرماندار به همراه مدیر آموزش و پرورش  و برخی مسئولین ادارات حضور داشتند.

 

به نقل از مرتضی چراغی رییس ستاد اسکان مهمانان نوروزی، در نوروز ۹۴ بیش از ۷۰۰کلاس درس در قالب نزدیک به ۹۰ مدرسه، ۵۰ نمازخانه و ۵سالن ورزشی ساماندهی شده است و پذیرای مهمانان می باشد.

 

این مسئول بیان داشت: ۴۰تن عوامل اجرایی در دو پایگاه استقبال و پذیرش از مهمانان را برعهده دارند و نیز نزدیک به ۸۰تن در مدارس بعنوان سرایدار میزبان هموطنان می باشند.

 

پیش بینی می شود امسال نزدیک به ۲میلیون نفر، از شهرستان مرودشت و اماکن تاریخی و سیاحتی آن دیدن نمایند.

IMG_2801


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر