۱۸:۰۰:۴۶ - جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
مشق عشق خوشنویسان مرودشتی در شب شهادت امیرالمومنین(ع)
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، مجلس بداهه نویسی خوشنویسان مرودشتی در شب شهادت امام اول شیعیان، امیرالمومنین علی(ع) برگزار شد.   شهرام صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، پیرامون این برنامه معنوی که با حضور بیش از ۳۰ نفر از خوشنویسان مرد و زن عضو انجمن

khoshnevisi (1)

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، مجلس بداهه نویسی خوشنویسان مرودشتی در شب شهادت امام اول شیعیان، امیرالمومنین علی(ع) برگزار شد.

 

شهرام صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، پیرامون این برنامه معنوی که با حضور بیش از ۳۰ نفر از خوشنویسان مرد و زن عضو انجمن خوشنویسان شهرستان مرودشت برگزار گردید گفت: بداهه نویسی آیات قرآنی، احادیث، ادعیه مذهبی و اشعار پیرامون فصیلت شب قدر و مقام شامخ امام عارفان علی (ع) از سنت های معروف و ممدوح خوشنویسان عاشق اهل بیت است.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرودشت با اشاره به برپایی مجلس کتابت آیات قرانی و احادیث با هدف گسترش فرهنگ ولایت افزود: دومین شب قدر، مصادف با شهادت مولای متقیان است و به پیشنهاد انجمن خوشنویسان شهرستان و تدارک مقدمات توسط اعضای این انجمن، این مجلس معنوی در مسجدالرسول(ص) برگزار گردید.

 

وی با تشکر از حبیبی مسئول انجمن و اعضای فعال انجمن خوشنویسان، اداره امور کتابخانه های عمومی شهرستان، از تولیت مسجدالرسول(ص) و بویژه حجه السلام توسلی امام جماعت این مسجد تشکر کرد و بیان داشت: به فضل الهی و همراهی هنرمندان انجمن خوشنویسان، این سنت نکو در سنوات آتی و مناسبت های مشابه تکرار خواهد شد.

 

انجمن خوشنویسان از انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان مرودشت است که در محل خانه فرهنگ شهرستان واقع در خیابان شاهد پذیرای علاقمندان به هنر نجیب و روحانی خوشنویسی است.

khoshnevisi (3)


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر