۱۴:۱۴:۴۸ - جمعه ۴ دی ۱۳۹۴
معاون استانداری فارس: مدیران نباید نگاه ارباب و رعیتی به مردم داشته باشند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: مدیران ما به هیج عنوان حق ندارند با دیدگاه ارباب و رعیتی به مردم نگاه کنند و کسانی که چنین تفکری دارند هنوز پیام اصلی این نظام و قانون اساسی را درک نکرده اند.   ایرنا، سید بهنام موسوی- هادی پژوهش جهرمی، عصر پنجشنبه در آیین معارفه

farmandar

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: مدیران ما به هیج عنوان حق ندارند با دیدگاه ارباب و رعیتی به مردم نگاه کنند و کسانی که چنین تفکری دارند هنوز پیام اصلی این نظام و قانون اساسی را درک نکرده اند.

 

ایرنا، سید بهنام موسوی- هادی پژوهش جهرمی، عصر پنجشنبه در آیین معارفه فرماندار شهرستان مرودشت، اظهار داشت: مدیران و مسئولان ما حتی اگر نتوانسته اند خدمت شایسته و مناسبی انجام دهند باید به بهترین شیوه ممکن به موضوع حفظ تکریم ارباب رجوع توجه کامل داشته باشند زیرا ریشه اکثریت مشکلات عمده جامعه و جهان بی اخلاقی است.

وی ادامه داد: بی اخلاقی خود زمینه ساز مشکلات فراوان است از این رو مدیران باید با الگو گرفتن از آموزه ها دینی و سیره نبوی با رعایت موازین اخلاقی و خوشرویی در حل مشکلات مردم بکوشند تا خدای ناکرده زمینه دلسردی و نا امیدی مردم از این نظام و دولت فراهم نشود.

پژوهش جهرمی بیان کرد: یکی از سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید این است که همواره مدیرانی را منصوب کند که ضمن برخورداری از سلامت نفس، اعتقادکامل به ولایت فقیه، التزام به حفظ ارزش های نظام و انقلاب و رعایت پاک دستی، برای حل مشکلات جامعه و خدمت به مردم مجدانه تلاش کنند و منافع ملی کشور را فدای منافع فردی و سیاسی جریان های خاص نکنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بیان داشت: جریان های اصولگرا و اصلاح طلب هم باید همدیگر را تحمل کنند و ضمن رعایت تقوی الهی در مسایل، پا را فراتر از چار چوب قانون و نظام نگذارند و در فضای وحدت و همدلی، و با توجه کامل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که ارکان اصلی این نظام و انقلاب هستند، زمینه های خدمت به مردم را فراهم کنند.

پژوهش جهرمی در بخش دیگری از مطالب خود گفت: انتظار داریم در انتخابات پیش رو، مردم همچون گذشته با حضوری پر شور و حداکثری در پای صندوق های رای حاضر شوند و مطمئن باشند که دولت تدبیر وامید به عنوان مجریان برگزاری انتخابات، برای برپایی انتخاباتی سالم، بی طرفانه و به دور از هر گونه جانبداری از گروه و یا جناح خاصی تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت.

در این آیین با حکم وزیر کشور، ماشاءالله حیدر زاده به عنوان فرماندار شهرستان مرودشت معرفی و از خدمات سید یدالله حسینی فرماندار پیشین این شهرستان تقدیر شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر