۶:۱۶:۲۹ - شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴
معاون دادستان مرودشت خبر داد: آغاز طرح حفاظت از مسجد جامع مرودشت
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مرودشت از آغاز طرح حفاظت از مسجد جامع مرودشت خبر داد.   پارس دشت- دکتر ابراهیمی، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان مرودشت با اشاره به قدمت مسجد جامع این شهر گفت: “مسجد جامع” قدیمی‌ترین مسجد شهر می‌باشد که از نظر سبک معماری، به مسجد نصیرالملک شباهت دارد.

IMG_4345

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مرودشت از آغاز طرح حفاظت از مسجد جامع مرودشت خبر داد.

 

پارس دشت- دکتر ابراهیمی، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان مرودشت با اشاره به قدمت مسجد جامع این شهر گفت: “مسجد جامع” قدیمی‌ترین مسجد شهر می‌باشد که از نظر سبک معماری، به مسجد نصیرالملک شباهت دارد.

 

وی افزود: پس از شروع احداث ساختمان جدید در حیاط این مسجد، بنای قدیمی مسجد جامع در معرض آسیب قرار گرفت و همین مسئله باعث ایجاد نگرانی هایی گردید.

 

معاون دادستان مرودشت خاطر نشان ساخت: معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان مرودشت با ورود به موضوع، دستور تشکیل کمیته‌ای متشکل از هیات امنا مسجد، اداره اوقاف و امور خیریه مرودشت و میراث فرهنگی شهرستان را صادر نموده و از این کمیته خواسته است در راستای حفاظت و نگهداری از این بنای قدیمی و همچنین ثبت این اثر به عنوان آثار ملی، اقدام و به صورت ماهیانه نتیجه اقدامات را به معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان مرودشت گزارش نمایند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر