۲۱:۰۹:۴۷ - چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴
معاون دادستان مرودشت خبر داد: برگزاری همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای خانواده دانش آموزان
معاون دادستان مرودشت از برگزاری همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای خانواده دانش آموزان خبر داد.   پارس دشت- معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مرودشت بیان داشت: این معاونت، در راستای برنامه های پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی، اقدام به برگزاری همایش جهت خانواده های دانش آموزان با موضوع آسیب

IMG_4345

معاون دادستان مرودشت از برگزاری همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای خانواده دانش آموزان خبر داد.

 

پارس دشت- معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مرودشت بیان داشت: این معاونت، در راستای برنامه های پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی، اقدام به برگزاری همایش جهت خانواده های دانش آموزان با موضوع آسیب اجتماعی نموده است.

 

دکتر ابراهیمی افزود: اولین همایش سال جاری در روستای کناره و با حضور خانواده های دانش آموزان در حسینیه شهید کاووسی برگزار گردید.

 

معاون دادستان مرودشت ابراز داشت: در این همایش، دکتر وزیری کارشناس پیشگیری از خودکشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در خصوص آسیب های اجتماعی تهدید کننده دانش آموزان و جوانان مطالبی را بیان نمود.

 

وی با اشاره به تداوم داشتن برگزاری این همایش ها خاطر نشان ساخت: در هفته آینده نیز در شهر سیدان همایشی با موضوع آسیب های اجتماعی برگزار می گردد.

 

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مرودشت در پایان اعلام داشت: در برگزاری این همایش ها، اداره آموزش و پرورش و واحد سلامت و روان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت نیز با این معاونت همکاری نمودند که جای تقدیر دارد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر