۱۰:۵۶:۱۲ - شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
موزه مجموعه جهانی تخت جمشید شهریور تعطیل می شود
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: موزه مجموعه جهانی تخت جمشید از اول شهریور به مدت یک ماه تعطیل خواهد شد.   مصیب امیری، شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد:فاز اول این موزه به طور موقت برای ایام نوروز ۹۳ بازگشایی شد اما با پیشنهادی که این

81274101-5886145

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: موزه مجموعه جهانی تخت جمشید از اول شهریور به مدت یک ماه تعطیل خواهد شد.

 

مصیب امیری، شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد:فاز اول این موزه به طور موقت برای ایام نوروز ۹۳ بازگشایی شد اما با پیشنهادی که این اداره کل به سازمان میراث فرهنگی کشور داده قرار است این موزه برای اتمام طرح توسعه به مدت یک ماه و در مدت زمان یاد شده تعطیل شود.

 

وی بیان داشت:امیدواریم عملیات اجرای این فاز از موزه در شهریور به انجام رسد و ما هم می کوشیم این مکان هر چه زودتر آماده بهره برداری شود.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس ادامه داد:در فاز دوم این موزه دو سالن، کف پوش، ویترین های شیشه ای و دوربین های مدار بسته اضافه می شود.

 

امیری اظهار کرد:با اتمام فاز دوم این موزه امکان نمایش اشیا و کشفیات بیشتری در این مکان فراهم می شود.

 

وی گفت: فاز نخست موزه مجموعه جهانی تخت جمشید در ایام نوروز گشایش یافت و هم اینک برای بازدید گردشگران داخلی و خارجی دایراست.

 

مجموعه جهانی تخت جمشید در شهرستان مرودشت و در فاصله ۶۰ کیلومتری شیراز واقع شده است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر