۵:۵۱:۴۸ - چهارشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۴
نجات یک نوزاد از مرگ حتمی در بیمارستان مرودشت
با کمک پرستار بیمارستان شهید مطهری مرودشت نوزادی از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی بیمارستان شهید مطهری مرودشت، نوزادی که در حال به دنیا آمدن بود، با کمک پرستار بخش فوریت های این بیمارستان از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.   باصری پرستار بخش اورژانس و ناجی

New-born-baby-photo-bache-taze-motevaled-shode-6

با کمک پرستار بیمارستان شهید مطهری مرودشت نوزادی از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی بیمارستان شهید مطهری مرودشت، نوزادی که در حال به دنیا آمدن بود، با کمک پرستار بخش فوریت های این بیمارستان از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

 

باصری پرستار بخش اورژانس و ناجی این نوزاد در رابطه با این اتفاق بیان داشت: صبح روز جمعه پس از اتمام شیفت شب کاری در بخش فوریت ها، قصد خارج شدن از بیمارستان را داشتم که متوجه خانم بارداری شدم که پس از ورود به سالن انتظار جلوی حسابداری این مرکز نشست و همراهیان او طلب کمک می کردند. بالای سر او حاضر و  متوجه شدم که در حال زایمان است و مشاهده کردم که بند ناف دور گردن نوزادش پیچیده و راه هوایی او را مسدود و لب های او سیاه شده است. در همین حال بنده نیز به کمک او شتافته و با انجام مانوری بند ناف را از دور گردنش آزاد کردم و نوزاد به دنیا آمد.

 

 به گفته شاهدان عینی پیچیده شدن صدای نوزاد در سالن انتظار باعث خوشحالی حاضرین شد ودر همین حال با اطلاع پرسنل انتظامات، پزشک متخصص زنان و پرسنل زایشگاه نیز بر بالین بیمارحضور بهم رسانده و پس از جدا کردن بند ناف، مادر و نوزاد را جهت ادامه سیر درمان به زایشگاه انتقال دادند.

 

 لازم به ذکر است اگر کمک این پرستار نبود نوزاد با نرسیدن اکسیژن از دنیا رفته و چندین ماه زحمات خانواده و مادر او به هدر می رفت.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر