۱۵:۳۲:۱۷ - شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴
نخستین برد ۳ امتیازی تخت جمشید مرودشت
تیم فوتسال تخت جمشید مرودشت در هفته سوم مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم کشور مس رفسنجان را شکست داد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت،  در هفته سوم مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم کشور تیم فوتسال تخت جمشید مرودشت، مس رفسنجان را با شکست بدرقه کرد.   بازیکنان تخت جمشید که از دو بازی

13940210000275_PhotoA

تیم فوتسال تخت جمشید مرودشت در هفته سوم مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم کشور مس رفسنجان را شکست داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت،  در هفته سوم مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم کشور تیم فوتسال تخت جمشید مرودشت، مس رفسنجان را با شکست بدرقه کرد.

 

بازیکنان تخت جمشید که از دو بازی پیشین خود فقط یک امتیاز اندوخته داشتند تمام تلاش خود را به‌کار بسته بودند تا نخستین سه امتیاز این مسابقات را به‌دست آورند.

 

در نیمه نخست این بازی تلاش بازیکنان دو تیم فقط یک گل برای طرفین داشت.

 

بازیکنان تیم تخت جمشید برای رسیدن به پیروزی در نیمه دوم تلاش بیشتری از خود به نمایش گذاشتند و همین باعث شد تا بازیکنان مس رفسنجان بیشتر در زمین خود به حفظ نتیجه بپردازند.

 

سرانجام تلاش بازیکنان تیم تخت جمشید به ثمر نشست و در نیمه دوم این تیم به دو گل دیگر دست یافت.

 

بعد از گل سوم تخت جمشید مرودشت بازیکنان مس رفسنجان که نتیجه بازی را از دست‌رفته می‌دیدند بر شدت حملات خود افزودند و به گل دوم خود رسیدند و سرانجام این بازی با نتیجه سه بر دو به سود تخت جمشید مرودشت به پایان رسید.

 

به گزارش فارس، این بازی با حاشیه‌هایی نیز همراه بود و در دقایقی بازیکنان مس رفسنجان در اعتراض به برخی تصمیمات داور زمین مسابقه را ترک کردند.

 

  1. تنهااا   خرداد ۴, ۱۳۹۴  

    خداوکیلی خودتون این برد را قبول دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    شما با داوری و زمین و تماشاگرو و خدا و دعا تونسین با بدبختی ببرین..
    به این میگن برد همراه با داوری…


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر