۱۴:۱۳:۰۶ - سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴
نشست هم‌اندیشی انتخابات در حوزه انتخابیه مرودشت
نشست هم‌اندیشی انتخابات با حضور فرمانداران، بخشداران و رئیس هیئت نظارت بر انتخابات حوزه مرودشت برگزار شد.    خبرگزاری فارس- سرپرست فرمانداری این شهرستان بعدازظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی فرمانداران، بخشداران و هیئت‌های نظارت بر انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان مرودشت اظهار داشت: تجربه برگزاری انتخابات در ایران نشان داده که در هر زمان مجریان انتخابات

11643_635668824589913851_s

نشست هم‌اندیشی انتخابات با حضور فرمانداران، بخشداران و رئیس هیئت نظارت بر انتخابات حوزه مرودشت برگزار شد.

 

 خبرگزاری فارس- سرپرست فرمانداری این شهرستان بعدازظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی فرمانداران، بخشداران و هیئت‌های نظارت بر انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان مرودشت اظهار داشت: تجربه برگزاری انتخابات در ایران نشان داده که در هر زمان مجریان انتخابات به وظیفه خود صادقانه عمل و مفاد قانون را گام‌به‌گام اجرا کرده‌اند، سلامت انتخابات تضمین شده است.

 

محمدرسول زارع عمل به قانون از سوی متولیان امر برگزاری انتخابات را خواستار شد و افزود: مجریان انتخابات باید خود را موظف به اجرای آئین‌نامه‌ها و قوانین بدانند و سعی بر آن داشته باشند تا زمینه حضور پرشور و حداکثری مردم در یک انتخابات رقابتی را با کمال امنیت و آرامش فراهم کنند.

 

رئیس هیئت نظارت شهرستان مرودشت نیز در این نشست از انتخابات به‌عنوان آزمایش و امانت الهی یاد کرد و بیان داشت: مردم در انتخابات مسئول‌ هستند که چه کسانی را برای اداره جامعه اسلامی انتخاب کنند و مسئولان نیز موظفند امانت‌دار و حافظ رأی مردم باشند.

 

حجت‌الاسلام محمود توسلی با اشاره به احادیث و روایات ائمه معصومین در مورد امانت‌داری گفت: تعصب و جانب‌داری از یک طیف و یا جناح خاص خیانت به جامعه اسلامی است، از این‌ رو متولیان این امر باید با عمل به قانون سعی کنند با همت و تلاش واقع‌بینانه خود انتخابات صحیح و موردپسند و رضایت خداوند را برگزار کنند.

 

به گزارش فارس، در این نشست هر یک از اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود در مورد شیوه برگزاری انتخابات پرداختند و بر اجرای بی‌قیدوشرط قانون تأکید کردند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر