۴:۳۴:۴۴ - جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
نقطه مشترک اتاق اصناف پاسارگاد و جام جهانی فوتبال در چیست؟
به گزارش طنین پاسارگاد، این روزها همه جهان تحت تاثیر برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل می باشد. بدون شک برگزاری این چنین مسابقاتی از سالهای قبل برنامه ریزی شده است و مطمئنا به دنبال برنامه ریزی وفعالیت های کشور بزریل حواشی هم به وجود آمده است که البته بعد از پایان مسابقات این

به گزارش طنین پاسارگاد، این روزها همه جهان تحت تاثیر برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل می باشد. بدون شک برگزاری این چنین مسابقاتی از سالهای قبل برنامه ریزی شده است و مطمئنا به دنبال برنامه ریزی وفعالیت های کشور بزریل حواشی هم به وجود آمده است که البته بعد از پایان مسابقات این حاشیه ها به پایان می رسد.

ما در اینجا قصد تحلیل وتفسیر حاشیه های به وجود آمده در جام جهانی برزیل که نمونه آن تاخیر در آماده سازی ورزشگاهها از سوی متولیان ورزش برزیل به عنوان نمونه کوچکی از حواشی به وجود آمده بود یا اعتراضاتی که برخی از مردم برزیل به برگزاری مسابقات به دلیل خرج هنگفتی که این مسابقات به روی دولت وملت این کشور می گذارد،را نداریم.

اما تیتر گزارش ما چه ربطی به هم دارد؟ موضوعی که ما به آن در این گزار ش می پردازیم کلمه “حواشی” است که می تواند اتاق اصناتف پاسارگاد را به جام جهانی ربط دهد. حواشی که اتاق اصناف پاسارگاد به گفته کسبه وقدیمی های بازار از سالها پیش گریبانگیر بازار واصناف بوده و هنوز هم ادامه دارد.

اتاق اصناف پاسارگاد یاهمان مجمع امور صنفی سابق به دلایل نا معلومی سالهاست که دچار حاشیه های متعدد می باشد که مطمئنا به گفته کارشناسان در این زمینه بیشترین کسی که از این حواشی صدمه می بیند مردم می باشند تا جایی که برخی ادعا می کنند علتاینکه ادعا می شود شهرستان ما گرانترین شهرستان است همین حواشی می باشد.

به عنوان مثال سال گذشته در حرکتی عجیب هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان پاسارگاد همگی استعفای خود رااعلام کردند و پس از مدتی استعفای خود را پس گرفتند.

از طرفی بازرسان اتاق اصناف ادعا می کنند که حقوق خود را هشت ماهی است که دریافت نکرده اند. از چند هفته پیش و طی برگزاری انتخابات که همزمان با سراسر کشور برگزار می شد هیئت رئیسه جدید اتاق اصناف پاسارگاد برگزار شد و پس از مدتی به دلیل اجرانکردن قانون جدید انتخابات اصناف که سهوی بوده است، نفر پنجم اتاق اصناف تغییر کرد که موجب نارضایتی تعدادی از هیئت رئیسه اتاق اصناف شد.

اما حواشی باز هم اتاق اصناف جدید شهرستان را رها نمی کند . گزارش های رسیده از کمیسیون نظارت شهرستان پاسارگاد حاکی براین است که دو نفر از اعضای جدید هیئت رئیسه اتاق اصناف پاسارگاد استعفا داده اند وبا این استعفا موافقت هم شده است که به این ترتیب اتاق اصناف جدید باید از دو عضو علی البدل استفاده کند یا شاید سه نفره! به کار خود ادامه دهند.

حواشی جام جهانی فوتبال با خاتمه بازی ها مطمئنا به پایان می رسد، اماحواشی اتاق اصناف شهرستان پاسارگاد مثل اینکه پایان پذیر نیست و حتی با تغییر اعضاء هیئت رئیسه همچنان این حواشی پابر جاست.

حواشی که مطمئنا بیشترین صدمه به مردم وشهروندان وارد می کند و اقتصاد وبازار شهرستان در دست این حواشی می باشد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر