۱۵:۰۱:۲۰ - سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳
نماینده مرودشت: عقب ماندگی های مرودشت جدی است
 نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد عقب ماندگیهای شهرستان مرودشت را با توجه به آمار و ارقام عقب ماندگیهای جدی عنوان کرد.   به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی برومندی در نشستی با خبرنگاران مرودشت بیان کرد: مطبوعات در توسعه و پیشرفت  نقش زیادی دارند و در خیلی از موارد جلوی فساد را گرفته و

 نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد عقب ماندگیهای شهرستان مرودشت را با توجه به آمار و ارقام عقب ماندگیهای جدی عنوان کرد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی برومندی در نشستی با خبرنگاران مرودشت بیان کرد: مطبوعات در توسعه و پیشرفت  نقش زیادی دارند و در خیلی از موارد جلوی فساد را گرفته و چراغ راه هستند و امیدواریم همه مطبوعات بر اساس رسالتی که دارند استقلالشان را حفظ کنند و به تریبون تبدیل نشوند و مسئولان نیز آن قدر ظرفیت داشته باشند تا مطبوعات بتوانند به رسالت اصلی شان عمل کنند.

 

وی ادامه داد: ما تلاش کردیم مدیران را بومی سازی کنیم و در این مورد تمام حوزه انتخابی را یکی می دانیم و تعدادی از مدیران ارسنجان را در مرودشت و تعدادی از مرودشتی ها را در ارسنجان به کار گیری کرده ایم اما اگر شخصی غیر بومی هم بتواند کار کند حتما از او استفاده خواهیم کرد.

 

نماینده مرودشت در رابطه با سفرهای خارجی نمایندگان بیان کرد: من چند وقت پیش نوبت حج عمره داشتم اما نرفتم چون حج عمره برای من مستحب اما پاسخگویی به مردم برای من واجب است  لذا در دوره نمایندگی خود نمی توانم هیچ سفر زیارتی و خارج از کشور بروم.

 

این نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس همچنین گفت: روز سه شنبه دو تن از معاونان وزیر کشاورزی و روز شنبه معاون وزیر نیرو میهمان مرودشت هستند.

boro

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: عقب ماندگی هایی که ما در شهرستان مرودشت داریم با توجه به آمار و ارقام رسمی واقعا عقب ماندگی های جدی است.

 

نماینده مردم مرودشت ادامه داد: به عنوان مثال دفتر خبر جهرم ۵ میلیارد تومان سرمایه دارد در حالیکه مرودشت ۵ میلیون تومان سرمایه دارد یا ما در بخش های خود بیمارستان نداریم ولی شهرهایی نظیر جهرم و فسا در بخش های خود هم بیمارستان دارند.

 

وی در رابطه با دانشگاه علوم و تحقیقات واحد فارس بیان کرد: دانشگاه علوم تحقیقات در مراکز استان ها و در برخی از شهر ها نیز ایجاد شد که به اسم شهر نامگذاری شده است مانند دانشگاه علوم و تحقیقات واحد سیرجان و واحد خمین اما در مرودشت اسم دانشگاه را دانشگاه علوم و تحقیقات فارس گذاشتند.

 

این نماینده مجلس عنوان کرد: در تفاهمی که آقای فرجی دانا وزیر سابق علوم با دانشگاه آزاد اسلامی انجام دادند قرار شد ۴۱ واحد علوم و تحقیات که در سراسر کشور وجود دارند با دانشگاه های آزاد ادغام شوند  و در راستای این تفاهم نامه با توجه به اینکه اسم این واحد علوم و تحقیقات فارس بوده و از طرف مرودشت هم در دفتر اسناد رسمی منتقل شده بوده، چنین به ذهن متبادر شده بود که این واحد باید در واحد شیراز ادغام شود و من با توجه به اینکه زبان مردم هستم و به عنوان نماینده مسائل شهر را رصد می کنم نسبت به این موضوع واکنش نشان دادم.

 

وی ادامه داد: در این رابطه با استاندار صحبت کردم و  تقاضا کردم که در این خصوص ورود شود زیرا برای ما قابل تحمل نیست همچنین نامه ای به آقای میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی نوشتم و با آقای فرجی دانا وزیر سابق جلسه گرفتم  و قرار شد واحد علوم و تحقیقات فارس با واحد دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت ادغام شود و قرار شد کارمندان علوم و تحقیقات قارس که مرودشتی هستند در مرودشت بماند و آنهایی که شیرازی هستند به دانشگاه شیراز بپیوندند.

 

نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد ادامه داد: از بین رشته های این واحد نیز آنهایی را که در دانشگاه آزاد واحد مرودشت داریم به دانشگاه شیراز می پیوندد و رشته هایی را که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت نداریم که حدود ۴۰ رشته است به دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت خواهد پیوست.

  1. حسن   شهریور ۱۱, ۱۳۹۳  

    شنیده ایم که نماینده محترم در این جلسه به هر یک از حاضرین ۲۰۰ هزار تومان دیه داده است!
    نوش جونشون و لی خداوکیلی مردم را فراموش نکنند

  2. س. م   شهریور ۱۲, ۱۳۹۳  

    ۲۰۰؟ ماشالا دست و دلباز هستن نماینده 🙂

  3. غلام   شهریور ۱۲, ۱۳۹۳  

    خرج که از کیسه مهمان بود
    حاتم طایی شدن آسان بود

  4. زارعی   شهریور ۱۳, ۱۳۹۳  

    چه اشکالی داره که خبرنگارا هدیه بگیرن؟ خدا کنه که این همه عکس و خبر از نماینده که تو این چند روز می بینیم تو سایتای مرودشت تحت تأثیر اون نباشه فقط

  5. حسن   شهریور ۱۳, ۱۳۹۳  

    خوش بحال شهرمون که این همه خبرنگار مستقل داره. خوشحالم که اگه از نماینده پول و هدیه میگیرند اما نقد عملکرد اورا فراموش نمی کنند

  6. محمد   شهریور ۱۳, ۱۳۹۳  

    منظور ایشون چیه که عقب ماندگی های مرودشت جدیه؟؟ ایشون بعد از دو سال و نیم که رفتن مجلس دارن اینو میگن که یعنی باید منو انتخاب کنید تا این عقب ماندگی ها را جبران کنم؟
    پس تو این دو سال چکار میکرده نماینده؟ رقبای خودشون را حذف می کردن؟
    اگه بعد از دوسال و نیم نتونستن عقب ماندگی ها را کمتر کنند بزارن یه نفر آدم بهتر بیاد.
    شعارهای انتخاباتیشون که می گفتن همه جارا آباد می کنن کجا رفت؟ خدا دکان دروغ را ببنده ایشالا!

  7. مرودشتی   شهریور ۱۴, ۱۳۹۳  

    سلام.حسن آقا خبرنگار مستقل سر سفره شام نماینده نمیشینه پول قبول نمیکنه اینا همشون از امروز کارگزار نماینده هستن چرا مثلا کشاورز نیست صالحی نیست دبیری نیست…؟اینا گل چین شده هستن که از فردا برا نماینده مینویسن

  8. شهروند مرودشتی   مهر ۲۰, ۱۳۹۳  

    تو رو خدا یکی به نماینده شهر بگه دست از این کلمه مسخره بردار. هرجا میری میگی عقب ماندگی عقب ماندگی. تو برنامه تلویزیون فارس هم همینو میگفت. بخدا خجالت میکشم ا زهمکلاسیام بگم دارم تو مرودشت زندگی میکنم. اخه کجای دنیا خود مسئول به شهرش توهین میکنه؟
    برادر من بگو کمبود امکانات
    بگو فقر زیرساخت
    هزارتا کلمه دیگه هست گیر دادی به این عقب مانده

    • سجاد   مهر ۲۶, ۱۳۹۳  

      شهروند مرودشتی جان اگه خجالت میکشی به همکلاسیات بگی که تو مرودشت زندگی میکنی خب نگو.عیب که نداره.بگو شیراز زندگی میکنیم.خودتو اذیت نکن

  9. مجید   مهر ۲۵, ۱۳۹۳  

    این لباس زرده که پشتش به عکسه کیه؟

  10. فرید   مهر ۲۶, ۱۳۹۳  

    این لباس زرده قیافه اش به بهزاد اسفندیاری می خوره

  11. مجید   مهر ۲۶, ۱۳۹۳  

    این بنده خدا که همه جا منتقد نماینده هست! سر سفره ایشون چه می کنه؟

  12. هاست ویندوز   آذر ۲۰, ۱۳۹۵  

    بسیار عالی!
    سپاسگزارم بابت زحماتی که میکشید و مطالبی که در سایت قرار میدید.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر