۸:۰۱:۲۳ - سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴
نمایش آثار تجربی سمیه همایون در تالار مهر مرودشت
فیلم های تجربی سمیه همایون هنرمند مرودشتی در تالار مهر مرودشت نمایش داده شد.   پارس دشت- حمزه علیزاده رئیس و عبدالصمد سلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت، جمعی از اعضای شورای اسلامی مرودشت، علاقه مندان و هنرمندان این شهرستان در نمایش این آثار حضور داشتند.   حمزه علیزاده رئیس اداره

IMG_5360

فیلم های تجربی سمیه همایون هنرمند مرودشتی در تالار مهر مرودشت نمایش داده شد.

 

پارس دشت- حمزه علیزاده رئیس و عبدالصمد سلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت، جمعی از اعضای شورای اسلامی مرودشت، علاقه مندان و هنرمندان این شهرستان در نمایش این آثار حضور داشتند.

 

حمزه علیزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در خصوص این برنامه اعلام نمود: برنامه فوق با هدف ایجاد انگیزه در میان فیلمسازان جوان و به ویژه بانوان علاقه مند به حوزه فیلمسازی برگزار شده است.

 

وی افزود: این اداره، وظیفه بسترسازی برای فعالیت هنرمندان در رشته های مختلف هنری در چار چوب قوانین وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی را به عهده دارد و داوری در مورد کیفیت آثار به عهده مخاطب و منتقدین می باشد.

 

عبدالصمد سلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ ارشاد مرودشت در حاشیه این برنامه ابراز داشت: انجمن فیلم شهرستان مرودشت، به دلایل مختلف وبه ویژه پر هزینه بودن هنر فیلم سازی در سال های گذشته افت و خیز هایی داشته است.در حال حاضر شاهد ورود علاقمندان جوانی هستیم که هنر جذاب فیلم سازی را تجربه می کنند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش می کند ضمن تشویق و ترغیب علاقمندان، با برگزاری دوره ها ی آموزشی مختلف فیلمسازی و جلسات نقد و بررسی فیلم، در جهت ارتقاء سطح علمی و عملی که موجب کیفیت بخشی تولیدات می شود، گام بردارد.

 

وی ادامه داد: حمایت از برگزاری این برنامه، با هدف ایجاد انگیزه و ترغیب علاقه مندان به هنر فیلمسازی در شهرستان و خصوصأ بانوان صورت گرفته و جنبه کیفیت آثار(فنی و هنری)مورد توجه نبوده است.

 

کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت بیان داشت: هنر فیلمسازی، هنری گروهی و تیمی است که چنین برنامه های می تواند زمینه ساز ارتباط بین علاقمندان جوان و افراد صاحب نظر حوزه فیلم سازی برای اشتراک گذاری تجربه و انتقال به علاقه مندان باشد.

 

جلسه نمایش این آثار تجربی به دعوت سمیه همایون تهیه کنند آثار و با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در تالار مهر برگزار گردید.


مطالب مرتبط:

فردا همیشه روشن است…/ گفتگو با سمیه همایون، فیلمساز و کارگردان مرودشتی

ادامه فیلم‌برداری «انتهای خیابان مهر» در مرو‌‌دشت

آغاز تصویربرداری فیلم تلویزیونی «میعاد» با مشارکت سپاه مرودشت


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر