۱۸:۳۴:۱۰ - یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳
نماینده مردم پاسارگاد در مجلس: کشاورزی توسعه‌یافته نیازمند آموزش است
نماینده مردم پاسارگاد در مجلس گفت: برای داشتن کشاورزی توسعه‌یافته و پایدار لازم است که آموزش و تحقیقات در کنار بخش کشاورزی صورت گیرد.   به گزارش خبرگزاری فارس از پاسارگاد، محمدمهدی برومندی در جمع خبرنگاران از تأمین ۱۲ درصدی غذای کشور توسط کشاورزان سخت‌کوش استان فارس خبر داد و اظهار داشت: برای داشتن کشاورزی

77_big

نماینده مردم پاسارگاد در مجلس گفت: برای داشتن کشاورزی توسعه‌یافته و پایدار لازم است که آموزش و تحقیقات در کنار بخش کشاورزی صورت گیرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از پاسارگاد، محمدمهدی برومندی در جمع خبرنگاران از تأمین ۱۲ درصدی غذای کشور توسط کشاورزان سخت‌کوش استان فارس خبر داد و اظهار داشت: برای داشتن کشاورزی توسعه‌یافته و پایدار لازم است که آموزش و تحقیقات در کنار بخش کشاورزی و بهره‌برداران وجود داشته باشد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به تغییراتی که در حوزه آموزش عالی در بخش کشاورزی داشته‌ایم، بی‌شک مرکز آموزش کشاورزی علی‌آباد کمین به دلیل آموزش‌های عملی که در کنار آموزش‌های تئوری دارد، همچنان پررنگ‌تر در آموزش کشاورزی کشور حضور داشته است.

 

برومندی ادامه داد: برای توسعه کشاورزی این استان و جنوب کشور باید به مراکزی مانند مرکز علی‌آباد کمین توجه کنیم.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر