۱۴:۵۹:۲۹ - سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴
هت تریک رحیم!
پارس دشت- پس از هفته ها مناقشه و سردرگمی شورای شهر در عمل به بدیهی ترین وظیفه قانونی خویش(انتخاب شهردار)، سرانجام گزینه مورد نظر جهت تصدی شهرداری مرودشت انتخاب و معرفی شد.   به گزارش خبرنگار پارس دشت، پس از اتمام مهلت قانونی سرپرستی مهندس محمدرضا زارعی و ورود شورای ۱۱ نفره شهر مرودشت به

soccer match scoreboard display the goal result

پارس دشت- پس از هفته ها مناقشه و سردرگمی شورای شهر در عمل به بدیهی ترین وظیفه قانونی خویش(انتخاب شهردار)، سرانجام گزینه مورد نظر جهت تصدی شهرداری مرودشت انتخاب و معرفی شد.

 

به گزارش خبرنگار پارس دشت، پس از اتمام مهلت قانونی سرپرستی مهندس محمدرضا زارعی و ورود شورای ۱۱ نفره شهر مرودشت به فرآیند نفس گیر «انتخاب شهردار جدید» ماجراهای جالب و عجیبی در صحن علنی شورا اتفاق افتاد. قهر و آشتی پی در پی اعضای شورا، ورود و خروج گزینه های متنوع و بعضأ ناشناخته، طناب کشی طیف های سیاسی بر سر صندلی شهردار، تلاش های پیدا و پنهان گروه های کوچک و بزرگ سیاسی، دخالت های گاه و بی گاه این مهندس و آن حاجی، کار را به جایی رساند که انتخاب شهردار مرودشت که می توانست به راحتی آب خوردن انجام گیرد، بدل به پرونده ای با اهمیت و حساسیت معماهای آگاتاکریستی شد!

 

هر لحظه اخبار ضد و نقیضی به گوش می رسید و هر روز یک گزینه تازه متولد می شد و در پایان همان روز با عدم حضور و تشکیل نشدن جلسه شورا، گزینه مذبور از حیز انتفاع خارج می شد. در شروع هر روز، شاهین بخت بر شانه های پرصلابت یک گزینه می نشست و ساعتی بعد، نام او لابلای دعواهای ریز و درشت گم می شد. ماجرایی که بی شباهت به سریال «سلطان و شبان» نبود! در بخشی از این سریال، شایعه ضرب و جرح و شکسته شدن دست و پهلوی یکی از اعضای شورا، یقه گیری و رد و بدل شدن الفاظ خلاف شأن بین برخی اعضای شورا به گوش رسید تا عرق شرم بر پیشانی شهروندان بنشیند.

 

این ماجرای جالب بدانجا رسید که دو تن از اعضای شورا، پای خود را در یک کفش کرده و اعلام کردند: «خودمان شهردار می شویم!»

 

وساطت بزرگترها از جمله مهندس امیری معاون عمرانی فرماندار مرودشت و یا حضور مدیرکل شهری و روستایی استانداری هم گره از ماجرا نگشود تا مناقشه شورای شهر، به استانداری فارس کشیده شود.

 

تیم ۱۱ نفره شورای شهر، در زمینِ بازی و آنالیزورها، خارج از میدان و بر روی سکوها، مشغول هدایت بازیکنان خویش بودند. سرانجام با فشار و تعیین ضرب الاجل از سوی استانداری، غائله پرهیاهوی انتخاب شهردار مرودشت، فرو نشست و از دل این ماجرا، نام سید منصور جعفری» معاون سابق عمرانی فرماندار به عنوان شهردار جدید مرودشت بیرون آمد.

 

امیدواریم که حضور وی، طلیعه توسعه و آبادانی شهر مرودشت باشد.

  1. هاشم   مهر ۲۳, ۱۳۹۴  

    مبارکا باشه انشاالله پای هم پیر بشن جناب شهردار و حضرات شورا شهرمون

  2. ناصر   مهر ۲۳, ۱۳۹۴  

    ایول به حاج رحیم. به مهدی درس خوبی داد تا بفهمه دود از کنده بلند میشه ه

  3. مرودشتی   مهر ۲۳, ۱۳۹۴  

    هنوز مونده بفهمن از کجا خوردن

  4. محمد فلاحی   مهر ۲۳, ۱۳۹۴  

    خدایا این بارحقوقی را بر دار که اینقدرمجبورنباشیم بین مهندس وحاجی ها اینقدر شک کنیم . این رحیم مختاری هم بدجور هت تربک میکند . ببخشید همایون

  5. محمد فلاحی   مهر ۲۳, ۱۳۹۴  

    منظورم همایون شجریان بود . سوء تفاهم نشود


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر