۱۵:۰۱:۴۵ - جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳
هشدار امام جمعه مرودشت در مورد نابودی منابع طبیعی کشور
امام جمعه موقت مرودشت بابیان اینکه با از بین رفتن درختان، نزدیک به ۲ میلیون هکتار از مراتع کشور دچار مشکل شده است بر ضرورت فرهنگ درختکاری و حفظ آن و برخورد با افراد خاطی تأکید کرد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با

13930622000328_PhotoA

امام جمعه موقت مرودشت بابیان اینکه با از بین رفتن درختان، نزدیک به ۲ میلیون هکتار از مراتع کشور دچار مشکل شده است بر ضرورت فرهنگ درختکاری و حفظ آن و برخورد با افراد خاطی تأکید کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی اظهار داشت: این نهاد مقدس به‌فرمان امام برای پشتیبانی از محرومان و مستضعفان و خودکفا کردن آن‌ها تأسیس شد.

 

امام‌ جمعه موقت مرودشت بابیان اینکه یکی از برنامه‌های مؤثر این نهاد جشن نیکوکاری است و با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز و ضرورت توجه به افراد نیازمند، جشن نیکوکاری را فرصتی مناسب برای رفع نیاز اقشار ضعیف برشمرد و گفت: این جشن نقش به‌سزایی در ترویج فرهنگ انفاق، صدقه و کمک به دیگران دارد و با ترویج این فرهنگ بین مردم می‌توانیم فضای جامعه و خانواده را به سمت نیکوکاری سوق دهیم.

 

کلانتری اضافه کرد: کمک به نیازمندان نباید محدود به هفته و یا روز خاصی باشد، بلکه در هر زمان ضروری است، اما باید بدانیم در جشن نیکوکاری یتیمان و نیازمندان چشم‌ به‌راه مهر، محبت و مهربانی نیکوکاران هستند تا بتوانند مشکلات مالی خود را برطرف و در عید نوروز همانند دیگران شادمانی کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی مرودشت در ادامه به فرارسیدن روز درختکاری اشاره و بابیان احادیث و روایات بر ضرورت کاشت و حفاظت از این نعمت الهی تأکید کرد.

 

وی با بیان اینکه نزدیک به ۲ میلیون هکتار از مراتع کشور با از بین رفتن درختان آن دچار مشکل شده است بر ضرورت فرهنگ درختکاری و حفظ آن و برخورد با افراد خاطی تأکید کرد.

 

امام‌ جمعه موقت مرودشت همچنین با بیان ویژگی‌های بانوی دوعالم حضرت زهرا (س) و ذکر مصیبت، این ایام را فرصتی معنوی ارزشمندی برای بهره‌گیری در زندگی دانست.

 

به‌گزارش فارس، به‌مناسبت آغاز هفته درختکاری توسط شهرداری و اداره منابع طبیعی مرودشت تعداد بسیاری نهال در پایان مراسم نماز جمعه بین نمازگزاران توزیع شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر