۱۸:۰۷:۳۰ - دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
واژگونی اتوبوس زائران کربلا در اتوبان مرودشت- شیراز
واژگونی اتوبوس زائران کربلا، در اتوبان مرودشت- شیراز، بار دیگر حادثه آفرید.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی سازمان آتش نشانی مرودشت، یک دستگاه اتوبوس با ۳۷ نفر مسافرکه از صفاشهر فارس عازم سفر زیارتی کربلا بودند، در اتوبان مرودشت – شیراز واژگون گردید که بلافاصله گروه امداد ۱۲۵سازمان آتش نشانی مرودشت

IMG-20150215-WA0000

واژگونی اتوبوس زائران کربلا، در اتوبان مرودشت- شیراز، بار دیگر حادثه آفرید.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی سازمان آتش نشانی مرودشت، یک دستگاه اتوبوس با ۳۷ نفر مسافرکه از صفاشهر فارس عازم سفر زیارتی کربلا بودند، در اتوبان مرودشت – شیراز واژگون گردید که بلافاصله گروه امداد ۱۲۵سازمان آتش نشانی مرودشت به محل حادثه اعزام و ۱۳ نفر از مصدومین محبوس شده را از داخل اتوبوس بیرون آورده و از مرگ نجات دادند و توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل نمودند.

 

در این حادثه که در شرایط نامناسب و بارندگی شدید رخ داده بود، سه نفر به شدت مجروح گردیدند و ۱۰ نفر دیگر نیز زخم سطحی برداشتند.

همچنین در این عملیات، آتش نشانی زرقان، اداره راهداری استان، هلال احمر مرودشت، پلیس راهور، نیروی انتظامی و چندین دستگاه جرثقیل شخصی حضور داشتند.

 

سعیدی مدیر عامل آتش نشانی مرودشت نیز که در این عملیات حضور داشت، به موقعیت خطرناک محل حادثه اشاره کرد و گفت: چند روز قبل نیزیک اتوبوس دیگر، دقیقأ در همین مکان منحرف شد و تعدادی از مسافرین کشته و زخمی گردیدند.

 

وی خاطرنشان ساخت: قوس ناملایم جاده و عدم وجود شانه خاکی، این حوادث ناگوار را به دنبال داشته است.

 

همچنین کشت ورز معاونت پیشگیری سازمان آتش نشانی مرودشت و از دیگر حاضرین در این عملیات، نیز همکاری بیشتر از سوی اداره راه و شهرسازی فارس را خواستار شد و اعلام کرد: در اولین فرصت با دست اندرکاران و مسئولین مربوطه در استان، نشست هایی در این خصوص خواهیم داشت  تا نسبت به رفع نواقص موجود در اتوبان مرودشت- شیراز اقدام شود و شاهد کشته و زخمی شدن هموطنان عزیزمان نباشیم.

 

همچنین مدیر عامل آتش نشانی مرودشت از تحویلدار مسئول HSE پتروشیمی شیراز که طی تماسی، آمادگی خود را  جهت کمک رسانی اعلام نموده و همچنین تقی زاده مسئول اورژانس ۱۱۵ مرودشت و نیز همکارانشان که در محل حادثه، به موقع حضور داشتند، تقدیر و تشکر نمود.

  1. یاور   اسفند ۲۵, ۱۳۹۳  

    باسلام.زحمات آتش نشانی مرودشت را نمی توان نادیده گرفت .اما این پرسنل آتش نشانی زرقان بودندکه بلافاصله به محل حادثه رسیدندواقدامات اولیه ورهاسازی مصدومین راانجام دادندوآتش نشانی مرودشت پس از۴۵دقیقه سرصحنه رسید.ضمناتعدادمحبوسین ۳نفربود نه۱۳نفر– باتشکر–


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر