۱۵:۲۳:۲۶ - چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
وداع مردم مرودشت با ۲ شهید گمنام
سرپرست فرمانداری مرودشت از تجدید میثاق و تشییع پیکر دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس توسط مردم ولایت‌مدار این شهر خبر داد.    فارس– محمدرسول زارع  در نشست کمیته استقبال شهدای گمنام از مراسم استقبال و میثاق مردم مرودشت و همچنین از تشییع و تدفین پیکر مطهر و پاک دو تن از

13940519000518_PhotoA

سرپرست فرمانداری مرودشت از تجدید میثاق و تشییع پیکر دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس توسط مردم ولایت‌مدار این شهر خبر داد.

 

 فارس محمدرسول زارع  در نشست کمیته استقبال شهدای گمنام از مراسم استقبال و میثاق مردم مرودشت و همچنین از تشییع و تدفین پیکر مطهر و پاک دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهر رامجرد مرکز بخش درودزن این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: پس از مراسم عزاداری و میثاق مردم مرودشت، پیکر پاک این دو شهید برای انجام مراسم وداع، چهارشنبه‌شب به شهر رامجرد انتقال داده خواهد شد.

 

وی افزود: شهدای والامقام گمنام پس از انتقال به مسجد ابوالفضل (ع) شهر رامجرد و اجرای برنامه‌های عزاداری و مرثیه‌خوانی که تا صبح روز پنج‌شنبه با قرائت زیارت عاشورا پایان می‌پذیرد برابر برنامه زمان‌بندی از ورودی شهر رامجرد بر روی دستان مردم شهیدپرور این شهرستان به‌ویژه بخش درودزن به سمت محل دفن که پارک شهدای گمنام است، تشییع و در آنجا آرام می‌گیرند.

 

وی خواستار ایجاد فضای معنوی و روحانی در جای‌جای مرکز این بخش و همچنین پوشش خبری و رسانه‌ای مناسب شد و تصریح کرد: حق مطلب را در مقابل شهدایی که نام و نشانی ندارند باید به‌صورت ویژه ادا کرد.

 

سرپرست فرمانداری مرودشت خاطرنشان کرد: با این اوصاف برنامه‌ریزی لازم برای حضور گسترده مردم صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه این شهدا غواص نیستند، اذعان داشت: پیرو اطلاعات کسب‌شده شهدای جاویدالاثر که مقرر است در شهر رامجرد تدفین شوند به ترتیب ۲۰ و ۲۵ ساله هستند و در عملیات کربلای ۴ و ام‌الرصاص به شهادت رسیده‌اند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر