۲۱:۳۵:۰۴ - شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
پاسخ عابدین عمادی به انتقادات: چند مربی آفت وزنه‌برداری استان هستند
رییس هیات وزنه‌برداری فارس گفت: اگر تصور می‌شود وجود من برای وزنه‌برداری فارس موثر نبوده هیچ اصراری به ماندن ندارم اما دو، سه مربی آفت وزنه‌برداری این استان هستند.   عابدین عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره اینکه گفته می‌شود به وزنه‌برداران استان فارس رسیدگی نمی‌شود و اوضاع آشفته‌ای در این استان وجود دارد،

1410604393376_14

رییس هیات وزنه‌برداری فارس گفت: اگر تصور می‌شود وجود من برای وزنه‌برداری فارس موثر نبوده هیچ اصراری به ماندن ندارم اما دو، سه مربی آفت وزنه‌برداری این استان هستند.

 

عابدین عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره اینکه گفته می‌شود به وزنه‌برداران استان فارس رسیدگی نمی‌شود و اوضاع آشفته‌ای در این استان وجود دارد، اظهار کرد: من سال گذشته ۲۰ میلیون تومان به وزنه‌برداران رده‌های سنی مختلف پاداش دادم اما آن‌ها از من توقعات دیگری دارند. ما برای مسابقه‌های قهرمانی کشور سال پیش سه هفته اردو برگزار کردیم و وزنه‌بردارن در یکی از هتل‌های خوب استان اقامت داشتند و بهترین امکانات برایشان مهیا بود و دو هفته که از اردو گذشت، به محل اردو رفتم و آنجا ۸ وزنه‌بردار تیم از من خواستند پاداش‌هایی که در صورت اول تا سوم شدن در نظر گرفته‌ام را الان بپردازم که من نیز پاسخ دادم مگر مطمئن هستید چه مقامی می‌آورید؟ زمانی که مقام‌ها مسجل شد حتما این کار را انجام می‌دهم.

 

وی ادامه داد: پس از آن از میان ۸ نفر وزنه‌بردار، تنها سجاد بهروزی و امید ربیعی در اردو ماندند و ۶ نفر دیگر از جمله جابر بهروزی اردو را ترک کردند از این رو ما ۵ وزنه‌بردار از تیم جوانان که در مسابقه‌های قهرمانی کشور مقام آورده بودند را به تیم اضافه کردیم. البته روز آخر جابر بهروزی درخواست کرد به اردو بیاید، مربیان نیز به این نتیجه رسیدند باید به تیم اضافه شود بنابراین من هم قبول کردم و همه را با هواپیما به تبریز محل برگزاری مسابقه‌ها اعزام کردم اما در دقیقه ۹۰ جابر بهروزی گفت یک چک ۵ میلیونی می‌گیرد تا در وزن‌کشی شرکت کند و اگر مسابقه‌های سال پیش را نگاه کنید ما با ۷ وزنه‌بردار شرکت کردیم و بهروزی در وزن‌کشی حاضر نشد. درست است که تیم سال پیش مقامی نیاورد اما بلافاصله به بهروزی و ربیعی بابت مقام‌هایی که کسب کردند پاداش دادیم و به بقیه نفرات نیز به خاطر حضورشان در مسابقه‌های قهرمانی کشور مبلغ ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کردیم.

 

عمادی افزود: من برای هر مسابقه‌ای اردو گذاشتم و خدا را شکر طی دو سال تیم جوانان فارس توانست اول شود. حالا قضاوت کنید که دوستان حق می‌گویند یا خیر. آن‌ها توقعات دیگری از من دارند و می‌گویند رییس هیات را به این شکل قبول داریم که مسائل مالی ما را حل کند.

 

رییس هیات فارس درباره اختلاف او با تعدادی از مربیان استان نیز بیان کرد: دو، سه نفر از مربیان فارس شیطنت‌هایی می‌کنند و نمی‌خواهند در هیات، مدیریت شود. به من می‌گویند در مسائل هیات دخالت نکن و فقط برایمان پول بیاور در حالی که اگر من را به عنوان رییس هیات قبول دارند باید در مسائل ریز هیات نیز وارد شوم. من با وزنه‌برداران هیچ مشکلی ندارم اما یکی دو نفر از مربیان هستند که علیه من نامه‌نگاری می‌کنند و من با آن‌ها مشکل دارم.

 

عمادی در پاسخ به این پرسش که قضیه بردن وسایل وزنه برداری توسط تعدادی از مربیان صحت دارد یا خیر، تصریح کرد: در زمانی که من به هیات آمدم میله‌های آموزشی که از فدراسیون گرفتم را تحویل هیات‌ها دادیم. البته قبل از آمدن من به هیات تعدادی میله و صفحه گرفته شده و گفته‌اند به سالن مرودشت آورده‌اند اما وقتی چیزی در سالن موجود نیست باید اداره ورزش و جوانان مرودشت ورود پیدا کند. حتی در سالی که گذشت هیات وزنه‌برداری مرودشت ۱۳ میلیون از اداره ورزش آن شهرستان دریافت کرد که می‌گویند آن را بابت خرید تجهیزات هزینه کرده‌اند بنابراین باید تجهیزاتی را در سالن ببینیم مانند ما که ۲سال پیش مبلغ ۲ میلیون تومان بابت خرید پودر منیزیم که در سالن‌ها وجود نداشت، پرداخت کردیم و هنوز هم آن پودر را داریم.

 

عمادی با گلایه از پیشکسوتان وزنه‌برداری فارس گفت: زمانی که از من برای حضور در جلسات دعوت می‌شود، تمام تلاشم را می‌کنم که در جلسات حضور پیدا کنم اما زمانی که من جلسه‌ای برگزار می‌کنم و از پیشکسوتان دعوت می شود، آنها شرکت نمی‌کنند. بنابراین از بعضی از پیشکسوتان گله‌مندم و اختلافاتی که بین پیشکسوتان وجود دارد تنها باعث می‌شود وزنه‌برداری استان فارس رو به عقب حرکت کند. برای بهبود شرایط نیز من به تنهایی نمی‌توانم کاری انجام دهم و باید یک همدلی وجود داشته باشد تا وزنه‌برداری فارس ارتقا یابد.

 

وی ادامه داد: فکر می‌کنم دو سه نفر آفت وزنه‌برداری استان فارس هستند و آن‌ها از من می‌خواستند که تمام کارها را خودشان انجام دهند و پست‌ها را مانند دبیر هیات، مسئول امور مالی و نایب رییس را خودشان تعیین کنند که من قبول نکردم و از این رو با من به مشکل برخوردند و سر ناسازگاری گذاشتند که در نهایت باعث شد تا به امروز مشکلاتی برای هیات به وجود بیاید. با این حال اگر ببینم که در این میان وزنه‌برداران ضرر می‌کنند خودم از هیات می‌روم. ریاست هیات استان از لحاظ مالی چیزی برای من ندارد و تنها برای من و خانواده‌ام دردسر است. عملکرد من طی دو سال گذشته مشخص است و می‌توانید آن را با عملکرد سال‌های پیش مقایسه کنید و همچنین اینکه من چقدر اعتبارات برای هیات آورده‌ام. اما اگر فکر می‌کنند وجود من موثر نیست هیچ اصراری به ماندن ندارم و می‌روم.

 

رییس هیات فارس در پاسخ به این پرسش که اعزام نشدن تیم به مسابقه‌های قهرمانی کشور بزرگسالان به دلیل مشکلات مالی صحت دارد یا خیر گفت: خیر. تیم فارس حتما اعزام می‌شود و ما توانایی کامل برای اعزام آن را داریم. اگر همدلی ایجاد شود و وزنه‌بردارانی چون جابر و سجاد بهروزی، امید ربیعی و مرتضی رضاییان به اردو بیایند و در این مدت باقی مانده تا مسابقه‌ها تمرین کنند، شک نکنید که بر روی یکی از سه سکوی برتر قرار می‌گیریم. مگر اینکه خود آن‌ها نخواهند به این اردو بیایند. من افتخار می‌کنم که تیم فارس در مسابقه‌های قهرمانی کشور مقامی کسب کند اما این رقابت‌ها مانند لیگ نیست که پاداش بدهیم. هرچند که من سال گذشته این کار را انجام دادم و امسال نیز اگر بتوانم باز هم پاداشی پرداخت می‌کنم.

 

وی افزود: من نامه‌ای از وزیر مبنی بر پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون گرفتم که به دلیل سهل‌انگاری اداره کل ورزش و جوانان، ۳۵ میلیون آن به حساب اداره ورزش مرودشت واریز شد اما در تلاش هستم که ۱۵ میلیون باقی مانده را به هر قیمتی شده بگیرم و به حساب هیات وزنه‌برداری استان واریز کنم. کدام‌یک از روسای هیات‌ها دیده‌اید که چنین نامه‌ای از وزیر داشته باشند اما متاسفانه قدر این کارها را نمی‌دانند و از من توقعات دیگری دارند. دوستان از من به عنوان رییس هیات توقع دارند که فقط پول بیاورم، حق‌الزحمه و پاداش بدهم و واقعا نمی‌دانم که از من چه می‌خواهند.

 

عمادی در مورد اینکه ادعا می‌شود برای شرکت در انتخابات مجلس به دنبال استفاده از وزنه‌برداری برای درست کردن رزومه برای خود است،‌ گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی درست نیست و شرکت من در انتخابات شایعه است. دوستان تنها می‌خواهند به اختلافات دامن بزنند.

  1. حسین کوچیکو   اسفند ۱۷, ۱۳۹۳  

    درود بر دایی.شما ماشالله آمادگی اظهار نظر و فعالیت در هر زمینه ای را داری

  2. کنکوری   اسفند ۱۷, ۱۳۹۳  

    چرا این قدر “من” “من” کرده این بنده خدا؟؟؟؟؟؟؟ دو بار هم بگو ما…

  3. آرنولد   اسفند ۱۸, ۱۳۹۳  

    سلام برادر عمادی. خسته نباشی. برو جلو من هواتو دارم. خوشم میاد که هر کاری بهت میسپارند بلدی انجامش بدی حتی وزنه برداری. این ها زورشون اومده که تو داری خوب کار میکنی.
    بهت افتخار می کنیم ….

  4. علی   اسفند ۲۱, ۱۳۹۳  

    قابل توجه دوستان
    خیلی بده به جای واکاوی و دقت در اظهارات طرفین صرفا به مسائل جزیی و بی اهمیتی همچون ضمیر مورد استفاده توسط مصاحبه شونده توجه کنیم.به جای اینکه بگیم فلان شخص چرا راجع به موضوعات مختلف اظهار نظر میکنه، بهتره به ادله ایشون و بررسی فنی مصاحبه بپردازیم.ما که مطبوعاتی و مثل شما “بلد” نیستیم اما طعنه زدن و اظهارات سطحی واسه خودتون خوب نیست اساتید!


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر