۷:۴۲:۵۳ - شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
“پاس” قهرمان مسابقات فوتبال پیشکسوتان مرودشت شد
تیم پاس، قهرمان نخستین دوره مسابقات باشگاهی فوتبال پیشکسوتان شد.   به گزارش “پارس دشت” مسابقات فوتبال باشگاهی پیشکسوتان مرودشت که با حضور ۸ تیم خلیج فارس، پاس، ولیعصر، پرسپولیس، برق، استقلال، شهید اسکندری و شاهین برگزار شده بود، با مشخص شدن تیم های برتر، به پایان رسید.   در بازی رده بندی این مسابقات،

86448166149179943587

تیم پاس، قهرمان نخستین دوره مسابقات باشگاهی فوتبال پیشکسوتان شد.

 

به گزارش “پارس دشت” مسابقات فوتبال باشگاهی پیشکسوتان مرودشت که با حضور ۸ تیم خلیج فارس، پاس، ولیعصر، پرسپولیس، برق، استقلال، شهید اسکندری و شاهین برگزار شده بود، با مشخص شدن تیم های برتر، به پایان رسید.

 

در بازی رده بندی این مسابقات، دو تیم شاهین و ولیعصر (عج) مرودشت، به مصاف رفتندکه این دیدار در وقت قانونی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید. به منظور تجلیل از تلاش های هر دو تیم و در اقدامی زیبا، ضربات پنالتی زده نشد و هر دو تیم مشترکأ به مقام سوم دست یافتند.

 

در بازی فینال نیز دو تیم خلیج فارس و پاس  به مصاف هم رفتند. در این دیدار تماشایی، تیم پاس با گل علیمیرزا استواری از حریف خود پیش افتاد اما خلیج فارس در دقایق آخر بازی، کار را به تساوی کشاند تا ضربات پنالتی، مشخص کننده چهره قهرمان باشد. در نهایت تیم پاس با برتری ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی توانست از سد حریف پرافتخار خود بگذرد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

قضاوت این دیدار را آقایان اسماعیل اسماعیلی(داور وسط)، علی کارگرو شهرام مختاری(کمک داور) و امین جعفری (داور چهارم) به عهده داشتند.

  1. abolhassan nejati   فروردین ۳۰, ۱۳۹۵  

    سلام به همه پیش کسوتان جم،البرز،پاس وپرسپولیس مرودشت من کاپیتان قدیم تیم های مذکور ،بهترین خاطرات زندگی را از شما دارم

  2. مرودشتی   اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵  

    درود بر شما اقای نجاتی
    ما هم شیرین ترین خاطراتمون را از شما و امثال شما داریم.
    درود بر غیرتتون

  3. abolhassan nejati   شهریور ۲۵, ۱۳۹۵  

    سلام بر همه قدیمی ها . لطفا اگر عکسی از اینجانب در آلبوم دارید برای اینجانب ارسال کنید. دوستدار همه شما برادرتان ابوالحسن


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر