۱۳:۲۲:۰۵ - پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴
پذیرش دانشجو در هفت رشته جدید مرکز علمی کاربردی انتظامی فارس
رییس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: از ابتدای مهرماه سال جدید این مرکز در هفت رشته جدید دانشجو می پذیرد.   خبرگزاری صدا و سیما- سردارسرتیپ دوم سیروس سجادیان در جمع خبرنگاران افزود: مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس در سال گذشته با دو مقطع کاردانی و کارشناسی با  ۱۹۸ دانشجو راه

sajadian11

رییس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: از ابتدای مهرماه سال جدید این مرکز در هفت رشته جدید دانشجو می پذیرد.

 

خبرگزاری صدا و سیما- سردارسرتیپ دوم سیروس سجادیان در جمع خبرنگاران افزود: مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس در سال گذشته با دو مقطع کاردانی و کارشناسی با  ۱۹۸ دانشجو راه اندازی شد.

 

وی ادامه داد: در مهرماه امسال این مرکز با رشته جدید کاردانی حقوق با گرایش خدمات قضایی، کاردانی حقوق با گرایش امور ضابطین، کاردانی حقوق دستیاری قضایی، کاردانی فنی عمران با گرایش ترافیک شهری، آسیب شناسی اجتماعی با گرایش پیشگیری از اعتیاد و کارشناسی حقوق با گرایش امور کیفری دانشجو می پذیرد.

 

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۴۳ استاد در پایه علمی دکترا، دانشجوی دکترا و کارشناسی ارشد و خبرگان نیروی انتظامی با این مرکز همکاری دارند، اظهار داشت: نیم سال اول سالجاری برای جذب ۴۰ نفر از اساتید جدید در سطح دانشیار، استادیار و مربی در این مرکز برنامه ریزی شده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: تمام دانشجویان در حال تحصیل این مرکز مرد می باشد که به زودی کارکنان زن فرماندهی انتظامی فارس نیز به جمع دانشجویان اضافه می شوند.

 

سردار سجادیان با اشاره به اینکه دانش افزایی پلیس به عنوان یک اولویت برای ناجا در نظر گرفته شده، گفت: در این خصوص کارکنان با مباحث علم حقوق، دانش خانواده و جمعیت، متون فقه اسلامی یک دو سه و آیین دادرسی مدنی آشنا شده تا در اجرای ماموریت های خود با رعایت حقوق شهروندی از علم فراگرفته استفاده کنند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر