۸:۴۳:۰۲ - پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان صدقه توسط مردم مرودشت
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مرودشت گفت: مردم خیر و متدین و نیکوکار شهرستان در پنج ماه اخیر امسال، بیش از پانصد میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از  روابط عمومی  کمیته امداد شهرستان مرودشت، سید علی حسینی با بیان این مطلب اظهار داشت: مبلغ ذکر شده از

2925794

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مرودشت گفت: مردم خیر و متدین و نیکوکار شهرستان در پنج ماه اخیر امسال، بیش از پانصد میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از  روابط عمومی  کمیته امداد شهرستان مرودشت، سید علی حسینی با بیان این مطلب اظهار داشت: مبلغ ذکر شده از صندوق های صدقه فعال در سطح شهرستان به دست آمده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از نتایج پرداخت صدقه، کمک به نیازمندان و محرومان جامعه اسلامی است، تصریح کرد: علاوه بر صدقه، کمک های مردمی و وجوهات امانی مساعدت شده و … از طرف مردم نیک اندّیش شهرستان معادل ۶۵۰ میلیون تومان است.

 

سید علی حسینی ادامه داد: صدقات به دست آمده در راستای حل مشکلات معیشتی، جهیزیه، تحصیلی، مسکن و… هزینه شده است.

 

وی علت افزایش صدقات، کمک های مردمی و وجوهات امانی را مردمی بودن این نهاد، اعتماد عمومی، تبلیغات و برنامه ریزی دانست و یادآور شد: مردم بر این باورند هر چقدر نهاد های مردمی و دستگاه های دولتی با صداقت و شفافیت بیشتری خدمات خود را به مردم ارائه دهند متقابلا مردم نیز در مواقع ضروری پشتوانه آن ها خوهند بود و این امر در خصوص کمیته امدادامام خمینی(ره) بارها ثابت شده است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر