۱۵:۳۵:۳۳ - چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴
پیگیری شکایت های مردمی در رابطه با ثبت نام مدارس در مرودشت
مسئول ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش مرودشت گفت: شکایت های مردمی در شهرستان مرودشت پیرامون دریافت شهریه مدارس پیگیری شد.   مهدی زراعت کار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه موارد شکایتی در مورد دریافت مبالغ بالایی شهریه و کمک های مردمی در مدارس مرودشت به آموزش و پرورش این شهرستان مطرح

1765178

مسئول ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش مرودشت گفت: شکایت های مردمی در شهرستان مرودشت پیرامون دریافت شهریه مدارس پیگیری شد.

 

مهدی زراعت کار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه موارد شکایتی در مورد دریافت مبالغ بالایی شهریه و کمک های مردمی در مدارس مرودشت به آموزش و پرورش این شهرستان مطرح شده بود، گفت: به شکل نامحسوس بازرسان آموزش و پرورش مرودشت این موارد را پیگیری و حتی حساب مدرسه را کنترل کردند و پس از احضار مدیر مشخص شد که هیچ نوع اجباری در دریافت کمک هزینه نبوده و بعضی بدون هیچ پرداختی ثبت نام شده اند و تنها موارد کمی با رضایت خود مبالغی بیش از دیگران به مدرسه کمک کرده اند.

 

وی با تاکید بر اینکه ثبت نام در مدارس دولتی نباید به هیچ وجه منوط بر پرداخت کمک های مردمی باشد، اظهار داشت: جلسات توجیهی درباره این مسئله برای مدیران مدارس در شهرستان مرودشت برگزار شده است.

 

مسئول ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش مرودشت گفت: البته بعضی از مردم که درباره دریافت شهریه شکایت می کنند اطلاع ندارند که برای بعضی از مدارس خاص اعم از مدارس شاهد، استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و مدارس شبانه روزی قوانین و دستورالعملی برای دریافت شهریه وجود دارد که اتفاقا این نوع مدارس در مرودشت نسبت به سایر استان مبالغ کمتری شهریه دریافت کرده اند.

 

زراعت کار با بیان اینکه اولیا شاکی درباره این نوع مدارس توجیح شده اند، گفت: در مدارس دولتی نیز که چندین مورد تخلف وجود داشت برخوردهایی انجام شده یا صرفا به آن ها تذکر داده ایم و همه چیز رفع شده است.

 

وی با اشاره به فعالیت چهار بازرس در مرودشت به شکل محسوس و نامحسوس، گفت: سال گذشته بر اثر تخلفات انجام شده مواردی نظیر توبیخ کتبی یا جابه جایی مدیر اتفاق افتد در سال جاری نیز پرونده چندین مدیر در حال بررسی است که ممکن است به مواردی نظیر جابه جایی مدیر بینجامد.

 

مسئول ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش فارس موارد تخلف این مدیران را عدم رعایت محدوده طرح آدرس و کوتاهی در مسائل آموزشی عنوان کرد.

  1. فرهنگی   مرداد ۱, ۱۳۹۴  

    بابا خودتون را سرکار گذاشته اید؟ اینا میگن ممنوعه اونا هم تند و تند میگیرند… همش حرف میزنند یکی نیست برخورد کنه. معلومه مسئولین جدی برخورد نمیکنن و گرنه از جاشون بلند می شدن می رفتن دو تا مدیر که پول میگیرند را معرفی میکردن نه این که بشینن و سخنرانی کنن.

  2. فرهنگی   مرداد ۱۴, ۱۳۹۴  

    سلام دوستان خودشان را به خواب زدند. لطفا به شعور مردم توهین نکنید.من خودم فرهنگی هستم تمام مدارس شهریه می گیرند چون دولت چند ساله سرانه به مدارس نمی دهد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر