۱۸:۴۳:۰۱ - دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
پیاده روی سالمندان ارسنجان به مناسبت هفته سلامت+ حواشی
به مناسبت هفته سلامت، جمعی از سالمندان ارسنجان در یک برنامه پیاده روی شرکت کردند.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان ارسنجان، ارسن نیوز؛ دنیا دیدگان ارسنجانی مسیر میدان شهرداری تا میدان معلم را در حالی پیاده طی کردند که توسط فرمانده ی انتظامی شهرستان، تعدادی از مسوولان شبکه بهداشت و درمان، کانون جهاندیدگان

به مناسبت هفته سلامت، جمعی از سالمندان ارسنجان در یک برنامه پیاده روی شرکت کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان ارسنجان، ارسن نیوز؛ دنیا دیدگان ارسنجانی مسیر میدان شهرداری تا میدان معلم را در حالی پیاده طی کردند که توسط فرمانده ی انتظامی شهرستان، تعدادی از مسوولان شبکه بهداشت و درمان، کانون جهاندیدگان ارسنجان و تعدادی دوچرخه سوار همراهی می شدند.

 

دکتر علی ایزدی سرپرست مرکز بهداشت شهرستان در این مراسم، سالمندان را سرمایه های گرانبهای خانواده ها دانست و از آنان خواست با رعایت مراقبت های بهداشتی و درمانی، زندگی بهتری را برای خود رقم بزنند.

 

در پایان نیز به قید قرعه به ۳ نفر از سالمندان و یک نفر از دوچرخه سواران جوایزی اهدا شد.

 

نکته قابل توجه در این برنامه، عدم حضور مسوولان شهرستان به ویژه رییس و اعضای کمیته ورزش همگانی شهرستان، و همچنین تعداد مسبتاً کم شرکت کنندگان در پیاده روی بود. که دکتر ایزدی در باره این نکات به ارسن نیوز گفت: «برنامه اصلی در روز ۱۵ اردی بهشت ماه اجرا خواهد شد و این تنها شروعی بود بر برنامه های هفته سلامت که در شب گذشته درباره آن تصمیم گیری و برنامه ریزی شد و لذا وقت کافی جهت دعوت از تمامی سالمندان عزیز شهر فراهم نشد.»


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر