۱۷:۲۷:۴۹ - پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳
پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال نوجوانان با حضور بازیکن مرودشتی
تیم ملی نوجوانان بانوان ایران در اولین دیدار خود برابر تیم ملی نوجوانان امارات به پیروزی پر گل ۹ بر صفر دست یافت.   به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ اولین دیدار از رقابتهای مرحله گروهی بعدازظهر چهارشنبه ۲۳ مهرماه راس ساعت ۱۴:۰۰ به وقت محلی در ورزشگاه بنگاباندهود شهر داکا بین دو تیم ملی

----635489676818921187

تیم ملی نوجوانان بانوان ایران در اولین دیدار خود برابر تیم ملی نوجوانان امارات به پیروزی پر گل ۹ بر صفر دست یافت.

 

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ اولین دیدار از رقابتهای مرحله گروهی بعدازظهر چهارشنبه ۲۳ مهرماه راس ساعت ۱۴:۰۰ به وقت محلی در ورزشگاه بنگاباندهود شهر داکا بین دو تیم ملی ایران و امارات برگزار شد که در این دیدار شاگردان شادی مهینی با ۹ گل از سد حریف خود گذشتند.

 

در ابتدای نیمه نخست تیم ملی ایران با حملات خود توانست دو بار دروازه حریف را توسط فاطمه قاسمی باز کند.

 

در نمیه دوم نیز شاگردان مهینی با گلهای فاطمه گرایلی(۴) گل، فاطمه قاسمی دو گل، هاجر دباغی یک گل پیروز میدان شدند و اولین دیدار خود را با شکست حریف پشت سر گذاشتند.

 

فاطمه قاسمی در دقیقه ۴۶ و فاطمه گرایلی در دقیقه ۵۳ از داور استرالیایی این بازی کارت زرد دریافت کردند. ضمن اینکه سه گل بازیکنان تیم ملی ایران از سوی داور مسابقه آفساید اعلام شد.

 

از نکات جالب توجه در این بازی این بود که رئیس فدراسیون فوتبال بنگلادش بازی دو تیم ایران و امارات را از نزدیک نظاره کرد.

 

همچنین بازیکنان تیم های هند، بنگلادش و اردن از نزدیک نظاره گر بازی بودند..

 

فاطمه مزیدی نیز در این بازی جای خود را به فاطمه حسینی داد. فاطمه گرایلی نیز از زمین بازی خارج و جای خود را به هانیه خداپرست داد.
در مجموع تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با گلهای فاطمه گرایلی(۴) گل، فاطمه قاسمی (۴) و هاجر دباغی یک گل تیم ملی نوجوانان بانوان امارات را در هم کوبیدند.

 

لازم به ذکراست فاطمه طهماسبی دانش آموز ۱۳ ساله مرودشتی که کم سن ترین فرد تیم ملی نوجوانان می باشداز نفرات ثابت این مسابقه بود.

  1. مجید   مهر ۲۵, ۱۳۹۳  

    آفرین به فاطمه خانم . تبریک به خانواده و خودش

  2. فرید   مهر ۲۶, ۱۳۹۳  

    فاطمه الگوی بسیاری از دختران مرودشتی است به این عزیز وخانواده اش تبریک می گوییم


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر