۱۷:۵۴:۲۴ - سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
پیگیری اتفاقات صندوق امام حسن آموزش و پرورش مرودشت از سوی انجمن اسلامی معلمان
به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی انجمن اسلامی معلمان شهرستان مرودشت، صندوق امام حسن مجتبی (ع) از سالها پیش و با سرمایه گذاری تعدادی از فرهنگیان مرودشت تاسیس گردید و در طی این سالها، تعداد زیادی از فرهنگیان عضو این صندوق گردیدند. این صندوق بصورت هیات مدیره ای اداره می گردد، بدین شکل

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی انجمن اسلامی معلمان شهرستان مرودشت، صندوق امام حسن مجتبی (ع) از سالها پیش و با سرمایه گذاری تعدادی از فرهنگیان مرودشت تاسیس گردید و در طی این سالها، تعداد زیادی از فرهنگیان عضو این صندوق گردیدند.

این صندوق بصورت هیات مدیره ای اداره می گردد، بدین شکل که هرچند سال یکبار اعضای صندوق گرد هم می آیند و اعضای هیات مدیره را انتخاب می نمایند.

دراین اثنا خیلی از اعضاء نسبت به اداره صندوق توسط هیات مدیره ومدیرعامل اعتراضاتی داشته و دارند و در چند دوره انتخابات، تلاش این عده برای تغییر هیات مدیره وتغییر راهبردی آن چندان مثمر ثمرنبوده است، به نحوی که از دل این هیات مدیره افرادی بعنوان مدیرعامل انتخاب می گردیدند که خیلی از اعضا به عملکرد آنان اعتراضاتی داشته ودارند.

سومین جلسه انجمن اسلامی معلمان مرودشت با محوریت مباحث مربوط به صندوق امام حسن مجتبی برگزار گردید.

این جلسه بیشترحول محور وقایع و اتفاقات اخیر صندوق امام حسن مجتبی ع  تشکیل گردید و با تخلفات صورت گرفته دراین صندوق، تعدادی از اعضای انجمن اسلامی معلمان مأمور گردیدند که در راستای صیانت از حقوق فرهنگیان این شهرستان و پاسخگویی افراد حقیقی و حقوقی، دراین رابطه پیگیری های لازم را انجام دهند که دراین ارتباط هم هیات مدیره این صندوق وهم افراد مسئول ذیربط  وناظر، باید پاسخگوی تخلفات صورت گرفته شده باشند.

فرهنگیان عزیز مرودشت، منتظر اخبار بیشتردرباره این صندوق از سوی انجمن اسلامی معلمان مرودشت باشند.

  1. فرهادی   خرداد ۲۹, ۱۳۹۳  

    همه اعضا هیات مدیره باید پاسخگو باشند واقعا مقصراصلی خودمافرهنگیان هستیم که بدور از منطق افرادی را انتخاب می کنیم از انجمن نیز صمیمانه سپاسگزارم


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر