۱۸:۳۸:۴۹ - چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
کارگاه های آموزشی ویژه دانش آموزان در تخت جمشید برگزار شد
همزمان با ایام فجر و به منظور فراگیری بخش هایی از تاریخ گذشته و معاصر ایران، کارگاه های آموزشی فنی، مرمتی طراحی با حضور ۱۰۰ نفر از دانش آموزان مقطع چهارم ابتدایی در تخت جمشید برگزار شد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی پایگاه جهانی تخت جمشید، در این کارگاه ها دانش آموزان

81493462-6253023

همزمان با ایام فجر و به منظور فراگیری بخش هایی از تاریخ گذشته و معاصر ایران، کارگاه های آموزشی فنی، مرمتی طراحی با حضور ۱۰۰ نفر از دانش آموزان مقطع چهارم ابتدایی در تخت جمشید برگزار شد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی پایگاه جهانی تخت جمشید، در این کارگاه ها دانش آموزان توسط استادکاران برجسته تخت جمشید با کاخ های مختلف این مجموعه، ذوق و هنر معماری ایرانی در برپایی بنای تخت جمشید، مصالح به کار رفته و چگونگی ساخت و مرمت آن آشنا شدند.

 

در بخش دیگری از این کارگاه آموزشی، رویدادهای انقلاب روایت شد و ضرورت تحصیل و تلاش دانش آموزان و نسل امروز در مدیریت آینده کشور ایران مورد تأکید قرار گرفت.

 

از حاشیه های این کارگاه آموزشی طراحی پرچم جمهوری اسلامی ایران بود که دانش آموزان نقاشی های خود را با موضوع پرچم، به مجموعه تخت جمشید اهدا کردند.

 

این دوره آموزشی یک روزه با همکاری مجموعه تخت جمشید و پایگاه مقاومت بسیج اداره میراث فرهنگی مرودشت و با هدف ارتقای دانسته های تاریخی دانش آموزان، بالابردن سطح فرهنگ عمومی در خصوص حفظ و صیانت از میراث گذشتگان و آشنایی با تاریخ معاصر برگزار شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر