۱۹:۳۹:۱۷ - سه شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴
کاهش ۹۴ درصدی تصادفات در مرودشت
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت استان فارس از کاهش ۹۴ درصدی تصادفات در این شهرستان خبر داد.    به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ علی شیبانیان با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان، به‌ویژه پلیس راهور تصادفات در شهرستان مرودشت از ابتدای سال

139206141318017431106143

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت استان فارس از کاهش ۹۴ درصدی تصادفات در این شهرستان خبر داد.

 

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ علی شیبانیان با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان، به‌ویژه پلیس راهور تصادفات در شهرستان مرودشت از ابتدای سال تاکنون نسبت به ایام مشابه سال گذشته به میزان ۹۴ درصد کاهش‌یافته است.

 

سرهنگ شیبانیان با اعلام اینکه در این بازه زمانی تعداد مجروحین نیز ۸۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد، افزود: در این مدت تصادفات منجر به فوت نداشته‌ایم.

 

وی تصریح کرد: مأموران پلیس راهور در ۱۴ روز نخست امسال اقدام به توقیف ۴۳ دستگاه خودرو و۵۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف کرده و تعداد ۳ هزار و ۶۳۷ وسیله نقلیه متخلف را مورد اعمال قانون قراردادند.

 

رئیس پلیس شهرستان مرودشت برخورد قاطع و قانونی با تخلفات حادثه‌ساز نظیر سبقت و سرعت غیرمجاز، انجام طرح توقیف وسایط نقلیه متخلف، تلاش شبانه‌روزی کارکنان پلیس راهور در اماکن پرتردد، و غیره را ازجمله عوامل مؤثر در کاهش تصادفات در این ایام بیان کرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر