۲۱:۵۴:۳۱ - دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴
کدام کاندیدای مجلس در مرودشت بالاترین مدرک تحصیلی را دارد؟
پارس دشت- دکتر سید ابراهیم صادقی، فوق تخصص بیهوشی جراحی قلب(فلوشیپ فوق تخصصی) از دانشگاه علوم پزشکی شیراز دارای بالاترین مدرک تحصیلی در میان ۵۲ کاندیدای ثبت نام کرده در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد است.   وی مدرک پزشکی عمومی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدرک تخصصی بیهوشی و مراقبت های

dr. sadeghi

پارس دشت- دکتر سید ابراهیم صادقی، فوق تخصص بیهوشی جراحی قلب(فلوشیپ فوق تخصصی) از دانشگاه علوم پزشکی شیراز دارای بالاترین مدرک تحصیلی در میان ۵۲ کاندیدای ثبت نام کرده در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد است.

 

وی مدرک پزشکی عمومی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدرک تخصصی بیهوشی و مراقبت های ویژه از دانشگاه شیراز و دوره دو ساله Master of public health را در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گذرانده است.

 

دکتر صادقی سابق بر این رییس بیمارستان شهید مطهری مرودشت بوده و بمدت ۴ سال رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان استهبان و ۲ سال معاونت آموزشی و پژوهشی پزشکی واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز را بعهده داشته است.

  1. فدایی رهبر   دی ۹, ۱۳۹۴  

    سلام -خدا قوت
    ضمن تشکر از همه نامزدهای محترم بجهت احساس مسئولیت و دین به مردم ارزشمدار حوزه انتخابیه.
    به نظر می رسد کرسی نمایندگی مجلس بیشتر به یک فرد سیاسی که در دانشگاه بصورت تخصصی در این رشته تحصیل نموده نیاز داشته باشد …. . در همین جا از همه نامزدهایی که تخصصشان در امور دیگر می باشد و تا این مرحله به تکلیف خود عمل نموده اند در خواست داریم که در حوزه های تخصصی خودشان که قطعا موفق تر هم خواهند بود به ادامه خدمت بپردازند. من الله توفیق

    • علیرضا خادمی   دی ۹, ۱۳۹۴  

      باسلام بنظرم باید در حوزه سیاست و مدیریت کلان دولتی مخصوصا نمایندگی مجلس شورای اسلامی، شایسته سالاری پیشه کنیم وگرنه اگه به مدرک بود که باید شرط کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری رو داشتن، حداقل مدرک دکترایPHD قرار میدادن . از این منظر مهندس خادم الحسینی شایسته ترین هستند.

  2. مهران   دی ۹, ۱۳۹۴  

    دکتر رضا زارع داری مدرک دکترای علوم سیاسی میباشد

  3. بوکان. هوشیار   دی ۹, ۱۳۹۴  

    قوهستانی.
    من هم موافقم. قوهستانی دکتری رشته ای دارد که دقیقا به درد مجلس میخورد. و حتی می تواند جزو هیئت رئیسه مجلس شود

  4. رضایی   دی ۱۰, ۱۳۹۴  

    سلام و عرض ادب
    یکی از مهمترین کمیسیونهای مجلس کمیسیون بهداشت ودرمان است که همه جامعه با ان مرتبط هستند و تصمیمات این کمیسیون خصوصا در مبحث تعیین بودجه در حوزه بهداشت ودرمان بسیار حیاتی می باشد که در تخصص دکتر صادقی هست .ضمنا ایشان برنامه های خوبی در رابطه با صنعت.گردشگری و کشاورزی دارند.

  5. کیان   دی ۱۰, ۱۳۹۴  

    سلام . بااحترام به همه نامزدهای انتخابات. بانظرفدایی رهبرکاملا موافقم.درضمن آقای مرتض زارعی پور ضمن داشتن شرایط بالا صادق هستند و ذکاوت دارند.

  6. جوانشیر   دی ۱۲, ۱۳۹۴  

    سید ابراهیم مرد خوب و شایسته ایست که توانمندی هاش فراتر از نمایندگی مجلسه. خوشحالم که در این دوره بدلیل ضعف عملکرد آقای “ب” بالاخره چندتا از بچه مرودشتی های باسواد هم پا به عرصه گذاشتند…


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر